Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 520982

Prodaja kao proces


Drljača, Miroslav
Prodaja kao proces // Propro : profesionalna prodaja, Vol. 4. (2005), 22; 16-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 520982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prodaja kao proces
(Selling as a process)

Autori
Drljača, Miroslav

Izvornik
Propro : profesionalna prodaja (1333-3267) Vol. 4. (2005), 22; 16-19

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
prodaja; funkcija; proces; sustav upravljanja kvalitetom
(selling; function; process; quality management system)

Sažetak
Sažetak: U prethodnom tekstu bavili smo se prodajom kao funkcijom, a u ovom ćemo proučiti aspekte prodaje kao procesa. Sukladno zahtjevima međunarodne norme ISO 9001:2000 sustav upravljanja kvalitetom daje prednost procesnom pristupu te potiče preobrazbu poslovnih funkcija u poslovne procese. Prednost procesnog pristupa je osiguravanje trajnog upravljanja vezama između pojedinačnih procesa unutar sustava procesa te njihova kombinacija i međusobno djelovanje. Zato prodaju možemo promatrati i u tom kontekstu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Časopis je dostupan u KDC-u (Knjižno dokumentacijski centar Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Miroslav Drljača (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Drljača, Miroslav
Prodaja kao proces // Propro : profesionalna prodaja, Vol. 4. (2005), 22; 16-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Drljača, M. (2005) Prodaja kao proces. Propro : profesionalna prodaja, Vol. 4. (22), 16-19.
@article{article, author = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2005}, pages = {16-19}, keywords = {prodaja, funkcija, proces, sustav upravljanja kvalitetom}, journal = {Propro : profesionalna prodaja}, volume = {Vol. 4.}, number = {22}, issn = {1333-3267}, title = {Prodaja kao proces}, keyword = {prodaja, funkcija, proces, sustav upravljanja kvalitetom} }
@article{article, author = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2005}, pages = {16-19}, keywords = {selling, function, process, quality management system}, journal = {Propro : profesionalna prodaja}, volume = {Vol. 4.}, number = {22}, issn = {1333-3267}, title = {Selling as a process}, keyword = {selling, function, process, quality management system} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font