Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 520982

Prodaja kao proces


Drljača, Miroslav
Prodaja kao proces // Propro : profesionalna prodaja, Vol. 4. (2005), 22; 16-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Prodaja kao proces
(Selling as a process)

Autori
Drljača, Miroslav

Izvornik
Propro : profesionalna prodaja (1333-3267) Vol. 4. (2005), 22; 16-19

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Prodaja; funkcija; proces; sustav upravljanja kvalitetom
(Selling; function; process; quality management system)

Sažetak
Sažetak: U prethodnom tekstu bavili smo se prodajom kao funkcijom, a u ovom ćemo proučiti aspekte prodaje kao procesa. Sukladno zahtjevima međunarodne norme ISO 9001:2000 sustav upravljanja kvalitetom daje prednost procesnom pristupu te potiče preobrazbu poslovnih funkcija u poslovne procese. Prednost procesnog pristupa je osiguravanje trajnog upravljanja vezama između pojedinačnih procesa unutar sustava procesa te njihova kombinacija i međusobno djelovanje. Zato prodaju možemo promatrati i u tom kontekstu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Časopis je dostupan u KDC-u (Knjižno dokumentacijski centar Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Miroslav Drljača, (259195)