Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 520974

Prodaja kao funkcija


Drljača, Miroslav
Prodaja kao funkcija // Propro : profesionalna prodaja, Vol. 4. (2005), 22; 12-15 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Prodaja kao funkcija
(Selling as a Function)

Autori
Drljača, Miroslav

Izvornik
Propro : profesionalna prodaja (1333-3267) Vol. 4. (2005), 22; 12-15

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Prodaja; poslovna funkcija; poslovni proces; sustav upravljanja kvalitetom
(Selling; business function; business process; quality management system)

Sažetak
Sažetak: U robnoj proizvodnji proizvodi se za tržište. Roba ili usluga traži kupca kao drugu stranu koja je neophodna za proces razmjene, a prodaja se pojavljuje kao infrastruktura razmjene. Razmjena se mora promatrati više kao proces nego kao događaj. U procesu razmjene prodaja je važna za obavljanje transakcije kao razmjene vrijednosti izmeđju dviju ili više strana. O prodaji se može govoriti iz više aspekata. U ovom tekstu autor se bavi vidovima prodaje kao poslovnom te pozicioniranjem prodaje u organizacijskoj strukturi tvrtke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Časopis je dostupan u KDC-u (Knjižno dokumentacijski centar Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Miroslav Drljača, (259195)