Prodaja kao funkcija (CROSBI ID 173079)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Drljača, Miroslav
hrvatski
Prodaja kao funkcija
Sažetak: U robnoj proizvodnji proizvodi se za tržište. Roba ili usluga traži kupca kao drugu stranu koja je neophodna za proces razmjene, a prodaja se pojavljuje kao infrastruktura razmjene. Razmjena se mora promatrati više kao proces nego kao događaj. U procesu razmjene prodaja je važna za obavljanje transakcije kao razmjene vrijednosti izmeđju dviju ili više strana. O prodaji se može govoriti iz više aspekata. U ovom tekstu autor se bavi vidovima prodaje kao poslovnom te pozicioniranjem prodaje u organizacijskoj strukturi tvrtke.
prodaja; poslovna funkcija; poslovni proces; sustav upravljanja kvalitetom
Časopis je dostupan u KDC-u (Knjižno dokumentacijski centar Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu)
engleski
Selling as a Function
nije evidentirano
selling; business function; business process; quality management system
nije evidentirano