Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prodaja kao funkcija (CROSBI ID 173079)

Prilog u časopisu | stručni rad

Drljača, Miroslav Prodaja kao funkcija // Propro : profesionalna prodaja, Vol. 4. (2005), 22; 12-15

Podaci o odgovornosti

Drljača, Miroslav

hrvatski

Prodaja kao funkcija

Sažetak: U robnoj proizvodnji proizvodi se za tržište. Roba ili usluga traži kupca kao drugu stranu koja je neophodna za proces razmjene, a prodaja se pojavljuje kao infrastruktura razmjene. Razmjena se mora promatrati više kao proces nego kao događaj. U procesu razmjene prodaja je važna za obavljanje transakcije kao razmjene vrijednosti izmeđju dviju ili više strana. O prodaji se može govoriti iz više aspekata. U ovom tekstu autor se bavi vidovima prodaje kao poslovnom te pozicioniranjem prodaje u organizacijskoj strukturi tvrtke.

prodaja; poslovna funkcija; poslovni proces; sustav upravljanja kvalitetom

Časopis je dostupan u KDC-u (Knjižno dokumentacijski centar Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu)

engleski

Selling as a Function

nije evidentirano

selling; business function; business process; quality management system

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Vol. 4. (22)

2005.

12-15

objavljeno

1333-3267

Povezanost rada

Ekonomija