E-učenje matematike s najmlađima (CROSBI ID 365224)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pospišil, Danko
Pavleković, Margita
Đurđević, Ivana
hrvatski
E-učenje matematike s najmlađima
Informacijska i komunikacijska tehnologija svakim je danom zastupljenija u čovjekovu životu. Također tehnologija pronalazi mjesto i u obrazovanju gdje je od velike pomoći ako se pravilno koristi. Mnoga se djeca već u ranoj dobi znaju služiti računalom i uživaju u tome. Matematika je jedan od važnijih predmeta u školi i djeci često težak predmet. Spojivši matematiku i tehnologiju nastavu činimo zanimljivom, kreativnijom i pristupačnijom. Cilj je ove diplomske radnje ukazati na iskustva o mogućnostima kojima informacijsko-komunikacijska tehnologija može obogatiti klasičnu nastavu, stečenu na učiteljskim studijima u Osijeku. Također se analizira anketa provedena među vršnjačkom generacijom studenata iz ak. 2009./10. godine o njihovoj spremnosti na uključivanje e-učenja u nastavni proces sutrašnjice.
e-učenje; matematika; komunikacija; sustav
nije evidentirano
engleski
E-learning mathematics with the youngest
nije evidentirano
e-learning; math; coomunication; system
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
13.07.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek