Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 520728

Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima prirode i društva za 2. razred


Strugačevac, Sonja
Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima prirode i društva za 2. razred 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima prirode i društva za 2. razred
(Levels of educational attainment in the textbooks of natural science for the 2nd class)

Autori
Strugačevac, Sonja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
Srpanj

Godina
2011

Stranica
65

Mentor
Borić, Edita

Neposredni voditelj
Škugor, Alma

Ključne riječi
Bloomova taksonomija; razine; obrazovna postignuća
(Bloom's taxonomy; levels; educational achievement)

Sažetak
Nastava Prirode i društva treba doživjeti i osvijestiti složenost, raznolikost i međusobnu povezanost svih čimbenika koji djeluju u čovjekovu prirodnom i društvenom okružju, razvijati pravilan odnos prema ljudima i događajima, snošljivo i otvoreno prihvaćati različite stavove i mišljenja te poticati znatiželju za otkrivanje pojava u prirodnoj i društvenoj zajednici. Cilj ovoga istraživanja jest utvrditi koje razine znanja najviše potiče pojedini autor pitanjima za projeru u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za drugi razred osnovne škole. Istraživanje je provedeno na udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za drugi razred osnovne škole. Istraživanje je provedeno na udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za 2. razred osnovne škole koji su odobreni od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa. Analiza se temelji na trima udžbenicima i njima pripadajućim radnim bilježnicama. Udžbenici i njihove radne bilježnice za 2. razred koje su korištene su EUREKA!(2009.), Dom i zavičaj (2010.), Naš svijet 2 (2010.) Temeljem daljnje analize i rezultata zaključili smo da je udžbenik "Naš svijet 2" autora Ivana de Zana, Tamare Kisovar - Ivande i Majde Bučanac zadovoljio potrebe suvremene nastave. Sadržaji u udžbeniku su primjenjivi u praksi te izričito potiču samostalni i misaoni rad učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (mentor)

Avatar Url Alma Škugor (mentor)

Citiraj ovu publikaciju

Strugačevac, Sonja
Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima prirode i društva za 2. razred 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
Strugačevac, S. (2011) 'Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima prirode i društva za 2. razred', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Struga\v{c}evac, S.}, year = {2011}, pages = {65}, keywords = {Bloom's taxonomy, levels, educational achievement}, title = {Levels of educational attainment in the textbooks of natural science for the 2nd class}, keyword = {Bloom's taxonomy, levels, educational achievement}, publisherplace = {Osijek} }