Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 520727

Mišljenje učenika o nastavi Prirode i društva


Franc, Matea
Mišljenje učenika o nastavi Prirode i društva 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Mišljenje učenika o nastavi Prirode i društva
(Students Opinion about the teaching of Natural Science)

Autori
Franc, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
Lipanj

Godina
2011

Stranica
44

Mentor
Borić, Edita

Neposredni voditelj
Škugor, Alma

Ključne riječi
Suvremena nastava; nastavne metode; nastavne strategije; socijalni oblici rada; nastava usmjerena na učenika
(Modern teaching methods; teaching methods; teaching strategies; forms of social work; teaching; student-centered)

Sažetak
U teorijskom dijelu rada definiraju se suvremena nastava, strategije i metode rada, socijalni oblici nastave kao i nastava usmjerena na učenika. U empirijskom dijelu rada izlažu se rezultati istraživanja provedenog u Osnovnoj škli Ante Starčevića Viljevo na uzorku od 59 učenika 3. i 4. razreda. Problem ovoga istraživanja je ispitati što učenici misle o nastavi prirode i društva, kako je doživljavaju te je li nastava usmjerena na učenika ili učitelja. Instrument istraživanja bio je DASTT-C test (Draw-A-Scientist-test) koji sam primijenila na uzoru na National Science Educational Standards (NRC, 1996). Cilj istraživanja bio je osvjestiti kod učitelja važnost nastave koja je usmjerena na učenika. Rezultati istraživanja pokazali su kako je nastava prirode i društva usmjerena podjednako na učitelja i podjednako na učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek