Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Recepcija Ezopovih basni u mlađoj školskoj dobi (CROSBI ID 365202)

Ocjenski rad | diplomski rad

Horvat, Edita Recepcija Ezopovih basni u mlađoj školskoj dobi / Pintarić, Ana (mentor); Živković, Vedrana (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Horvat, Edita

Pintarić, Ana

Živković, Vedrana

hrvatski

Recepcija Ezopovih basni u mlađoj školskoj dobi

Basna je oduvijek izazvala određeno divljenje, ali se nije zaustavila na svijetu odraslih. Basna privlači dječju pažnju, nameće svoju strukturu njihovom iskustvu koje se uz njenu pomoć proširuje, čini da djeca osjete one niti koje povezuju uzroke sa posljedicama navodeći ih da uoče poruku i povežu je sa svojim doživljajem sličnih stvari iz realnog života. Tema je ovoga rada recepcija Ezopovih basni u mlađoj školskoj dobi. Ezopove basne predstavljaju zaokupljenost univerzalnim ljudskim osobinama kroz likove (životinje, biljke, ljude, stvari...) unutar kratkog djela u prozi te ih djeca rado čitaju i bolje usvajaju kroz stvaralački oblik učenja, čemu u prilog idu rezultati ovog istraživanja. Cilj je ovoga istraživanja dokazati pretpostavku o stvaranju uspješne recepcije Ezopovih basni u nižim razredima osnovne škole kroz kreativne stvaralačke zadatke. Za potrebe prikupljanja podataka korištena je anketa nakon održanog blok-sata književnosti. Korišten je namjerni uzorak kojim su bili obuhvaćeni učenici trećeg razreda Osnovne škole Antuna Mihanvića u Osijeku u školskoj godini 2010./2011.

basna; Ezop; recepcija; kreativni zadaci

nije evidentirano

engleski

Reception of Aesop's fables in younger school age

nije evidentirano

fable; Easop; reception; creative assigments

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34

01.07.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija