Recepcija Ezopovih basni u mlađoj školskoj dobi (CROSBI ID 365202)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Horvat, Edita
Pintarić, Ana
Živković, Vedrana
hrvatski
Recepcija Ezopovih basni u mlađoj školskoj dobi
Basna je oduvijek izazvala određeno divljenje, ali se nije zaustavila na svijetu odraslih. Basna privlači dječju pažnju, nameće svoju strukturu njihovom iskustvu koje se uz njenu pomoć proširuje, čini da djeca osjete one niti koje povezuju uzroke sa posljedicama navodeći ih da uoče poruku i povežu je sa svojim doživljajem sličnih stvari iz realnog života. Tema je ovoga rada recepcija Ezopovih basni u mlađoj školskoj dobi. Ezopove basne predstavljaju zaokupljenost univerzalnim ljudskim osobinama kroz likove (životinje, biljke, ljude, stvari...) unutar kratkog djela u prozi te ih djeca rado čitaju i bolje usvajaju kroz stvaralački oblik učenja, čemu u prilog idu rezultati ovog istraživanja. Cilj je ovoga istraživanja dokazati pretpostavku o stvaranju uspješne recepcije Ezopovih basni u nižim razredima osnovne škole kroz kreativne stvaralačke zadatke. Za potrebe prikupljanja podataka korištena je anketa nakon održanog blok-sata književnosti. Korišten je namjerni uzorak kojim su bili obuhvaćeni učenici trećeg razreda Osnovne škole Antuna Mihanvića u Osijeku u školskoj godini 2010./2011.
basna; Ezop; recepcija; kreativni zadaci
nije evidentirano
engleski
Reception of Aesop's fables in younger school age
nije evidentirano
fable; Easop; reception; creative assigments
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
01.07.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek