Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 520346

Nenasilna komunikacija u razrednoj nastavi


Šoić, Kristina
Nenasilna komunikacija u razrednoj nastavi 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Nenasilna komunikacija u razrednoj nastavi
(Non-violent Communication in Classrooms)

Autori
Šoić, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
13.06.

Godina
2011

Stranica
37

Mentor
Bognar, Ladislav

Neposredni voditelj
Kragulj, Snježana

Ključne riječi
Nenasilna komunikacija; Empatija; Nenasilno rješavanje sukoba; Pedagoške radionice
(Nonviolent communication; empathy; nonviolent conflict solving; pedagogical workshops)

Sažetak
Nenasilna komunikacija se sastoji od četiri komponente: zapažanje, osjećaji, potrebe i želje. Prvi dio nenasilne komunikacije je iskazivanje te četiri komponente na vrlo jasan način. Obrnuti komunikacijski proces gdje se od izražavanja sebe okrećemo prema primjeni te iste četiri komponente za slušanje onoga što drugi opažaju, osjećaju, trebaju i žele nazivamo "primanje s empatijom". Cilj ovoga rada je poticati nenasilnu komunikaciju u razrednoj nastavi. U ovom radu su objašnjena teorijska polazišta nenasilne komunikacije, nenasilnog rješavanja sukoba te odgoja za mir. Praktični rad obuhvaća tri radionice (Zapažanja, Osjećaji, Potrebe) provedene u 4. razredu osnovne škole te evaluacije kojima su učenici vrednovali te radionice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek