Nenasilna komunikacija u razrednoj nastavi (CROSBI ID 365130)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šoić, Kristina
Bognar, Ladislav
Kragulj, Snježana
hrvatski
Nenasilna komunikacija u razrednoj nastavi
Nenasilna komunikacija se sastoji od četiri komponente: zapažanje, osjećaji, potrebe i želje. Prvi dio nenasilne komunikacije je iskazivanje te četiri komponente na vrlo jasan način. Obrnuti komunikacijski proces gdje se od izražavanja sebe okrećemo prema primjeni te iste četiri komponente za slušanje onoga što drugi opažaju, osjećaju, trebaju i žele nazivamo "primanje s empatijom". Cilj ovoga rada je poticati nenasilnu komunikaciju u razrednoj nastavi. U ovom radu su objašnjena teorijska polazišta nenasilne komunikacije, nenasilnog rješavanja sukoba te odgoja za mir. Praktični rad obuhvaća tri radionice (Zapažanja, Osjećaji, Potrebe) provedene u 4. razredu osnovne škole te evaluacije kojima su učenici vrednovali te radionice.
Nenasilna komunikacija; Empatija; Nenasilno rješavanje sukoba; Pedagoške radionice
nije evidentirano
engleski
Non-violent Communication in Classrooms
nije evidentirano
nonviolent communication; empathy; nonviolent conflict solving; pedagogical workshops
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
13.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek