Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nenasilna komunikacija u razrednoj nastavi (CROSBI ID 365130)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šoić, Kristina Nenasilna komunikacija u razrednoj nastavi / Bognar, Ladislav (mentor); Kragulj, Snježana (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Šoić, Kristina

Bognar, Ladislav

Kragulj, Snježana

hrvatski

Nenasilna komunikacija u razrednoj nastavi

Nenasilna komunikacija se sastoji od četiri komponente: zapažanje, osjećaji, potrebe i želje. Prvi dio nenasilne komunikacije je iskazivanje te četiri komponente na vrlo jasan način. Obrnuti komunikacijski proces gdje se od izražavanja sebe okrećemo prema primjeni te iste četiri komponente za slušanje onoga što drugi opažaju, osjećaju, trebaju i žele nazivamo "primanje s empatijom". Cilj ovoga rada je poticati nenasilnu komunikaciju u razrednoj nastavi. U ovom radu su objašnjena teorijska polazišta nenasilne komunikacije, nenasilnog rješavanja sukoba te odgoja za mir. Praktični rad obuhvaća tri radionice (Zapažanja, Osjećaji, Potrebe) provedene u 4. razredu osnovne škole te evaluacije kojima su učenici vrednovali te radionice.

Nenasilna komunikacija; Empatija; Nenasilno rješavanje sukoba; Pedagoške radionice

nije evidentirano

engleski

Non-violent Communication in Classrooms

nije evidentirano

nonviolent communication; empathy; nonviolent conflict solving; pedagogical workshops

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

13.06.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija