Izazovi digitalnih tehnologija u nastavi fizike: fotoelektrični efekt (CROSBI ID 365070)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šehtel, Vesna
Paar, Dalibor
hrvatski
Izazovi digitalnih tehnologija u nastavi fizike: fotoelektrični efekt
Ovaj rad govori o tome kako digitalna tehnologija služi u nastavi fizike. Kao nastavna jedinica odabran je fotoelektrični efekt. Upotrebom digitalne tehnologije, odnosno digitalnim interaktivnim simulacijama obrađen je dani fizikalni problem. Kao uvod u simulacije, za početak je definirana pojava fotoelektričnog efekta i svi ostali fizikalni koncepti potrebne za razumijevanje fotoelektričnog efekta. Nakon toga prikazane su dvije interaktivne simulacije, te je diskutirano kako ih uključiti u nastavni proces.
nastava fizike; fotoelektrični efekt
nije evidentirano
engleski
The challenges of digital technologies in physics education: photoelectric effect
nije evidentirano
physics education; photoelectric effect
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
03.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb