Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kreativnost učitelja u osnovnoškolskim uvjetima (CROSBI ID 365019)

Ocjenski rad | diplomski rad

Somolanji, Ida Kreativnost učitelja u osnovnoškolskim uvjetima / Bognar, Ladislav (mentor); Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2007

Podaci o odgovornosti

Somolanji, Ida

Bognar, Ladislav

hrvatski

Kreativnost učitelja u osnovnoškolskim uvjetima

Zanimanje za kreativnost o kojoj se govori danas javlja se tek polovicom dvadesetog stoljeća. Od tog razdoblja pa do danas istraživanja su pružila mnoge nove spoznaje. Kreativnost se može podijeliti na četiri osnovne kategorije: kreativna osoba, kreativni proces, kreativni produkt i kreativna okolina. Kod kreativne osobe uočava se prvilan slijed osobina poput samopouzdanja, originalnosti, nekonformizma, visoke osjećajnosti i sl. Na kreativnost utječu razni činitelji koji se mogu podijeliti na interne i eksterne, a uključuju okolinu u kojoj pojedinac odrasta i živi, ličnost pojedinca, razne bolesti i oštećenja mozga, motivaciju i sl. Mjerenje kreativnosti nije u potpunosti moguće kao objektivno i precizno. Kreativnost neke osobe ovisi o svim uvjetima u kojima se nalazi za vrijeme ispitivanja. Najčešće se koriste razne kombinacije već postojećih testova od kojih je napoznatiji TTCT ili Torranceov test kreativnog mišljenja. Kreativnost u školi i nastavi najčešće se spominje u kontekstu unapređenja uvjeta odgoja i obrazovanja kroz pristup usmjeren učenicima i njihovim interesima i potrebama. Kreativnost u školi prvenstveno će razvijati učitelj, a tek onda će to isto moći utjecati na učenika. Da bi učitelj uopće bio svjestan mogućnosti koje ima pri razvijanja svoje i učenikove kreativnosti, mora se sam razvijati i raditi na sebi kroz daljnje obrazovanje i usavršavanje. Jedan od načina za razvoj svih sudionika odgoja i obrazovanja je i zajednica učenja.

Kategorije kreativnosti; kreativna osoba; činitelji kreativnosti; motivacija; kreativnost u školi; zajednica učenja

nije evidentirano

engleski

Teacher creativity in elementary school

nije evidentirano

creativity categories; creative person; creativity factors; motivation; creativity at school; teaching community

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

15.11.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija