Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole (CROSBI ID 364880)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kaleb, Antonija Planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole / Rojko, Pavel (mentor); Šulentić Begić, Jasna (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Kaleb, Antonija

Rojko, Pavel

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole

Tema je ovoga diplomskog rada planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole. Nastava je složena društvena djelatnost tijekom koje se odgoja i obrazuje mladi naraštaj u njegovoj razvojnoj dobi te uspjeh toga rada mnogo zavisi od načina i kvalitete pripremanja nastavnika. Cjeloživotno učenje, tj. permanentno usavršavanje je neophodno za uspješno pripremanje nastavnika. Sam pojam pripremanje nastavnika definira se kao permanentan proces koji se provodi paralelno s nastavnim radom. Razlikuje se godišnje, mjesečno, tjedno i dnevno pripremanje. Kako bi se ostvarili ciljevi odgojno-obrazovnog procesa, učitelji se pri pripremanju za nastavu glazbene kulture trebaju pridržavati određenih didaktičkih principa. U svrhu ovog rada provedeno je istraživanje kojemu je cilj bio utvrditi kako učitelji razredne nastave pristupaju planiranju i programiranju nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole. Istraživanjem smo između ostalog saznali da su učitelji opterećeni pisanjem dnevnih priprava za nastavu, iako mnogi autori tvrde da je pisanje priprave jako važno, jer je priprava dokument koji potvrđuje nastavnikov savjesni pristup realizaciji nastavnog sata. Metodički priručnici u nastavi glazbene kulture nisu potrebni jer bi učitelji trebali biti dovoljno kompetentni da mogu samostalno planirati i programirati nastavu glazbene kulture.

nastava glazbene kulture; planiranje i programiranje nastave; cjeloživotno učenje; didaktički principi

nije evidentirano

engleski

Planning and programming of teaching music culture in the first three grades of elementary school

nije evidentirano

music culture lessons; planning and programming of teaching; lifelong learning; didactic principles

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

11.07.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija