Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga priča u odgoju djece mlađe školske dobi (CROSBI ID 364857)

Ocjenski rad | diplomski rad

Radinković, Josipa Uloga priča u odgoju djece mlađe školske dobi / Bognar, Ladislav (mentor); Kragulj, Snježana (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Radinković, Josipa

Bognar, Ladislav

Kragulj, Snježana

hrvatski

Uloga priča u odgoju djece mlađe školske dobi

Čitanje, slušanje ili pričanje priča vrlo je važno u djetinjstvu i jedan je od temelja dječjeg razvoja. Priča je mnogo više od zabave, ona je vitalni dio dječjeg intelektualnog, socijalnog i emocionalnog razvoja. Ona je način na koji se razumije svijet, način da se osjeti moćnim, priča je način da se razumiju drugi. Ona pomaže djetetu istraživati socijalne vještine i uči ih kako napredovati u odnosima s drugima. Priča je djetetov život, čitanjem, slušanjem ili pričanjem priča dijete bolje shvaća svijet koji ga okružuje. U radu će se analizirati rezultati kvalitativnog istraživanja, provedenog u Osnovnoj školi "Ivana Brlić-Mažuranić" u Orahovici. Za ispitivanje je korišten evaluacijski upitnik. Na temelju praćenja nastave dvadeset ispitanika razredne nastave dobit će se rezultati koji bi trebali potvrditi postavljenu hipotezu. Rezultati pokazuju da su učenici postigli bolje rezultate i bili aktivniji pri obradi i razumijevanju uloge priča u odgoju ako učitelj izmjenjuje nastavne metode i koristi više nastavnih sredstava. Motivacija je jedan od najbitnijih čimbenika uspjeha jer potiče učenike na kvalitetniji rad. Stoga je aktivnost učitelja, refleksirana na učenike, jedan od najjačih poticatelja za školski uspjeh kao i za njihov odgoj.

Priča; Odgojna uloga priča; Dijete; Razvoj djeteta; Nastava; Roditelj; Učitelj; Učenik

nije evidentirano

engleski

The Role of Stories in the upbringing of Children under School Age

nije evidentirano

The story of the educational role of the story; child; child development; teaching; parent; teacher; student

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

11.07.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija