Uloga priča u odgoju djece mlađe školske dobi (CROSBI ID 364857)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Radinković, Josipa
Bognar, Ladislav
Kragulj, Snježana
hrvatski
Uloga priča u odgoju djece mlađe školske dobi
Čitanje, slušanje ili pričanje priča vrlo je važno u djetinjstvu i jedan je od temelja dječjeg razvoja. Priča je mnogo više od zabave, ona je vitalni dio dječjeg intelektualnog, socijalnog i emocionalnog razvoja. Ona je način na koji se razumije svijet, način da se osjeti moćnim, priča je način da se razumiju drugi. Ona pomaže djetetu istraživati socijalne vještine i uči ih kako napredovati u odnosima s drugima. Priča je djetetov život, čitanjem, slušanjem ili pričanjem priča dijete bolje shvaća svijet koji ga okružuje. U radu će se analizirati rezultati kvalitativnog istraživanja, provedenog u Osnovnoj školi "Ivana Brlić-Mažuranić" u Orahovici. Za ispitivanje je korišten evaluacijski upitnik. Na temelju praćenja nastave dvadeset ispitanika razredne nastave dobit će se rezultati koji bi trebali potvrditi postavljenu hipotezu. Rezultati pokazuju da su učenici postigli bolje rezultate i bili aktivniji pri obradi i razumijevanju uloge priča u odgoju ako učitelj izmjenjuje nastavne metode i koristi više nastavnih sredstava. Motivacija je jedan od najbitnijih čimbenika uspjeha jer potiče učenike na kvalitetniji rad. Stoga je aktivnost učitelja, refleksirana na učenike, jedan od najjačih poticatelja za školski uspjeh kao i za njihov odgoj.
Priča; Odgojna uloga priča; Dijete; Razvoj djeteta; Nastava; Roditelj; Učitelj; Učenik
nije evidentirano
engleski
The Role of Stories in the upbringing of Children under School Age
nije evidentirano
The story of the educational role of the story; child; child development; teaching; parent; teacher; student
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
11.07.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek