Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 519398

Uloga priča u odgoju djece mlađe školske dobi


Radinković, Josipa
Uloga priča u odgoju djece mlađe školske dobi 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Uloga priča u odgoju djece mlađe školske dobi
(The Role of Stories in the upbringing of Children under School Age)

Autori
Radinković, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
11.07

Godina
2011

Stranica
66

Mentor
Bognar, Ladislav

Neposredni voditelj
Kragulj, Snježana

Ključne riječi
Priča; Odgojna uloga priča; Dijete; Razvoj djeteta; Nastava; Roditelj; Učitelj; Učenik
(The story of the educational role of the story; child; child development; teaching; parent; teacher; student)

Sažetak
Čitanje, slušanje ili pričanje priča vrlo je važno u djetinjstvu i jedan je od temelja dječjeg razvoja. Priča je mnogo više od zabave, ona je vitalni dio dječjeg intelektualnog, socijalnog i emocionalnog razvoja. Ona je način na koji se razumije svijet, način da se osjeti moćnim, priča je način da se razumiju drugi. Ona pomaže djetetu istraživati socijalne vještine i uči ih kako napredovati u odnosima s drugima. Priča je djetetov život, čitanjem, slušanjem ili pričanjem priča dijete bolje shvaća svijet koji ga okružuje. U radu će se analizirati rezultati kvalitativnog istraživanja, provedenog u Osnovnoj školi "Ivana Brlić-Mažuranić" u Orahovici. Za ispitivanje je korišten evaluacijski upitnik. Na temelju praćenja nastave dvadeset ispitanika razredne nastave dobit će se rezultati koji bi trebali potvrditi postavljenu hipotezu. Rezultati pokazuju da su učenici postigli bolje rezultate i bili aktivniji pri obradi i razumijevanju uloge priča u odgoju ako učitelj izmjenjuje nastavne metode i koristi više nastavnih sredstava. Motivacija je jedan od najbitnijih čimbenika uspjeha jer potiče učenike na kvalitetniji rad. Stoga je aktivnost učitelja, refleksirana na učenike, jedan od najjačih poticatelja za školski uspjeh kao i za njihov odgoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek