Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 519121

Postupci animacije ljudskih likova


Mrazović, Petar
Postupci animacije ljudskih likova, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 519121 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Postupci animacije ljudskih likova
(Animation of Human Models)

Autori
Mrazović, Petar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
06.07

Godina
2011

Stranica
58

Mentor
Mihajlović, Željka

Neposredni voditelj
Mihajlović, Željka

Ključne riječi
animacija ljudskih likova; skeletalna animacija; unaprijedna kinematika; inverzna kinematika; skinning; Autodesk 3D Studio Max; Microsoft XNA Framework
(human character animation; skeletal animation; forward kinematics; inverse kinematics; skinning; Autodesk 3D Studio Max; Microsoft XNA Framework)

Sažetak
Ovaj završni rad daje uvid u najčešde metode računalne animacije s naglaskom na postupke animacije ljudskih likova. Rad također prati razvoj programskog rješenja, tehnološke demonstracije skeletalne animacije modela, koja je njegov praktični rezultat. U uvodu je dan kratak uvid u povijest i razvoj animacijskih tehnika. Slijedi upoznavanje s poznatijim postupcima 2D i 3D računalne animacije s posebnim naglaskom na metodu skeletalne animacije. Dana je i matematička pozadina ove metode koja se zasniva na inverznoj i unaprijednoj kinematici. Završni rad pratedi razvoj programskog produkta koji demonstrira postupke animacije ljudskih likova upoznaje čitatelja s mogudnostima Autodesk 3D Studio Maxa, programskog alata za 3D modeliranje i animaciju. Objašnjeni su osnovni principi pripreme modela za animaciju tehnikom skeletalne animacije kao što je primjerice skinning. Implementacija programskog rješenja koristi Microsoftov XNA radni okvir namijenjen razvoju računalnih igara, pa su u radu objašnjene i osnovne klase i metode, kao i struktura koda uobičajenog XNA programa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
036-0000000-2029 - Adaptivno upravljanje scenarijima u VR terapiji PTSP-a (Ćosić, Krešimir, MZOS ) ( POIROT)
036-0362980-1921 - Računalne okoline za sveprisutne raspodijeljene sustave (Srbljić, Siniša, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Mihajlović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.zemris.fer.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mrazović, Petar
Postupci animacije ljudskih likova, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, Hrvatska
Mrazović, P. (2011) 'Postupci animacije ljudskih likova', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mrazovi\'{c}, P.}, year = {2011}, pages = {58}, keywords = {animacija ljudskih likova, skeletalna animacija, unaprijedna kinematika, inverzna kinematika, skinning, Autodesk 3D Studio Max, Microsoft XNA Framework}, title = {Postupci animacije ljudskih likova}, keyword = {animacija ljudskih likova, skeletalna animacija, unaprijedna kinematika, inverzna kinematika, skinning, Autodesk 3D Studio Max, Microsoft XNA Framework}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mrazovi\'{c}, P.}, year = {2011}, pages = {58}, keywords = {human character animation, skeletal animation, forward kinematics, inverse kinematics, skinning, Autodesk 3D Studio Max, Microsoft XNA Framework}, title = {Animation of Human Models}, keyword = {human character animation, skeletal animation, forward kinematics, inverse kinematics, skinning, Autodesk 3D Studio Max, Microsoft XNA Framework}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font