Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Radionička igra zasnovana na učenju po postajama (CROSBI ID 574119)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Števanić Pavelić, Mirela ; Krumes Šimunović, Irena Radionička igra zasnovana na učenju po postajama // Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa s međunarodnim sudjelovanjem / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Cifrek-Vidaković, Željka et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2009. str. 331-331

Podaci o odgovornosti

Števanić Pavelić, Mirela ; Krumes Šimunović, Irena

hrvatski

Radionička igra zasnovana na učenju po postajama

U radu su istražene mogućnosti korelacije Prirode i društva i Hrvatskoga jezika u ekološkim sadržajima primjenom suvremenih metoda i oblika rada. Korelacijsko-integracijski sustav omogućava stvaranje sintetičkog mišljenja, kod učenika dolazi do spoznaja iz različitih područja koja se zatvaraju u povezan i isprepleten sustav. U radioničkoj igri Močvara putovanje u neotkriveni svijet primijenjen je novi model poučavanja po postajama povezivanjem znanja različitih predmeta na osnovi zajedničke teme primjenom zornih nastavnih sredstava u 4. razredu. Željeli smo istražiti djeluje li izmjenjivanje mjesta poučavanja na pojačani interes i bolje zapamćivanje, možemo li stvoriti zanimljivo i motivirajuće okružje za učenje svim osjetilima i potaknuti na istraživanje, radoznalost, te ponuditi pustolovinu u nove spoznaje. Model nudi poučavanje u skupinama koje se rotiraju i putujući postajama, slušanjem priča i lektire s ekološkom temom, lutkarskim igrokazom, igrom uloga, eksperimentima, razgovorom sa stručnjakom, igrom, simulacijama i idejama istražuju i rješavaju probleme okoliša gdje je odgovor na pitanje i rješenje problema. Evaluacija pokazuju kod učenika izniman interes i zadovoljstvo modelom , a kod učitelja da je ovakav model zabavniji, efikasniji za stjecanje trajnog znanja jer afirmira iskustveno, istraživačko i suradničko učenje kroz interakciju s raznovrsnim sadržajima. Ovaj način poučavanja orijentiran je prema učeniku stvaratelju i otvara nove mogućnosti istraživanja.

radionica; igra u nastavi; korelacija; učenje po postajama

nije evidentirano

engleski

Workshop game based on learning on stations

nije evidentirano

workshops; play in teaching; correlation; learning at different stations

nije evidentirano

Podaci o prilogu

331-331.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Cifrek-Vidaković, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin

Zagreb: Hrvatsko biološko društvo

978-953-6241-07-1

Podaci o skupu

10. hrvatski biološki kongres s međunarodnim sudjelovanjem

predavanje

14.09.2009-20.09.2009

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija