Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu (CROSBI ID 172790)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Krumes Šimunović, Irena ; Števanić Pavelić, Mirela
hrvatski
Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu
Ivana Brlić-Mažuranić je svojim pisanim stvaralaštvom za djecu ostavila neizbrisiv trag na hrvatskoj književnoj sceni. Njezini tekstovi mogu se naći u gotovo svim udžbenicima hrvatskog jezika za razrednu nastavu. Prema Nastavnom planu i programu za osnovnu školu dječji roman Čudnovate zgode šegrta Hlapića je obvezna literatura za 3. razred, a u četvrtom razredu obvezne su za čitanje bajke Regoč i Šuma striborova iz zbirke Priče iz davnine.
korelacija i integracija hrvatskog jezika i prirode i društva ; novi nastavni model
nije evidentirano
engleski
The interpretation of fairy tales Ivana Brlić Mažuranić in the new teaching model
nije evidentirano
correlation and integration of the Croatian language and nature and society ; a new teaching model
nije evidentirano