Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 518949

Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu


Krumes Šimunović, Irena; Števanić Pavelić, Mirela
Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu // Godišnjak, 8-9 (2009), 399-410 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


Naslov
Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu
(The interpretation of fairy tales Ivana Brlić Mažuranić in the new teaching model)

Autori
Krumes Šimunović, Irena ; Števanić Pavelić, Mirela

Izvornik
Godišnjak (1334-5966) 8-9 (2009); 399-410

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
Korelacija i integracija hrvatskog jezika i prirode i društva; novi nastavni model
(Correlation and integration of the Croatian language and nature and society; a new teaching model)

Sažetak
Ivana Brlić-Mažuranić je svojim pisanim stvaralaštvom za djecu ostavila neizbrisiv trag na hrvatskoj književnoj sceni. Njezini tekstovi mogu se naći u gotovo svim udžbenicima hrvatskog jezika za razrednu nastavu. Prema Nastavnom planu i programu za osnovnu školu dječji roman Čudnovate zgode šegrta Hlapića je obvezna literatura za 3. razred, a u četvrtom razredu obvezne su za čitanje bajke Regoč i Šuma striborova iz zbirke Priče iz davnine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek