Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu (CROSBI ID 172790)

Prilog u časopisu | ostalo

Krumes Šimunović, Irena ; Števanić Pavelić, Mirela Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu // Godišnjak ... (Ogranak Matice hrvatske Slavonski Brod), 8-9 (2009), 399-410

Podaci o odgovornosti

Krumes Šimunović, Irena ; Števanić Pavelić, Mirela

hrvatski

Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu

Ivana Brlić-Mažuranić je svojim pisanim stvaralaštvom za djecu ostavila neizbrisiv trag na hrvatskoj književnoj sceni. Njezini tekstovi mogu se naći u gotovo svim udžbenicima hrvatskog jezika za razrednu nastavu. Prema Nastavnom planu i programu za osnovnu školu dječji roman Čudnovate zgode šegrta Hlapića je obvezna literatura za 3. razred, a u četvrtom razredu obvezne su za čitanje bajke Regoč i Šuma striborova iz zbirke Priče iz davnine.

korelacija i integracija hrvatskog jezika i prirode i društva ; novi nastavni model

nije evidentirano

engleski

The interpretation of fairy tales Ivana Brlić Mažuranić in the new teaching model

nije evidentirano

correlation and integration of the Croatian language and nature and society ; a new teaching model

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8-9

2009.

399-410

objavljeno

1334-5966

Povezanost rada

Filologija