Utjecaji društvenoga ponašanja mladih na obrazovne trendove u Hrvatskoj (CROSBI ID 43563)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Lončar, Marija ; Bandalović, Gorana ; Dadić, Maja
hrvatski
Utjecaji društvenoga ponašanja mladih na obrazovne trendove u Hrvatskoj
U radu autorice ističu kako pojedini aspekti društvenoga ponašanja mladih u njihovom slobodnom vremenu utječu na hrvatsko društvo, koje svojim razvojnim potrebama anticipira buduće društvene i obrazovne tendencije. Polaze od razmatranja slobodnoga vremena kao društvenoga fenomena unutar današnjega društveno-pedagoškoga konteksta u kojem se mladi prepuštaju aktivnostima po svom izboru, te zaključuju da ono tada zahtijeva ciljano usmjeravanje i oblikovanje raznovrsnim i kreativnim sadržajima. S obzirom da se slobodno vrijeme može razviti u manje vrijedne manifestacije, sve češće se naglašava važnost ove problematike i ukazuje na potrebu za intenzivnijim društvenim angažmanom u ostvarivanju slobodnoga vremena. Autorice smatraju kako obrazovni sustav zahtijeva promjene u pristupu organizacije, sadržaja i karaktera obrazovanja u društvu što će potaknuti i omogućiti kvalitetnu novu školu, koja odgaja i obrazuje mladu populaciju kao aktivne čimbenike općega društvenoga razvoja. Oblici i sadržaji društvenoga ponašanja mladih u relevantnim sociološkim radovima stoga postaju bitne varijable prilikom spoznavanja učinkovitosti odgoja u okviru obrazovnoga sustava. Dakle, u novim društvenim okolnostima važno je analitički tumačiti potrebe obrazovanja za stvaranje navika kvalitetnoga korištenja slobodnoga vremena kao onoga vida društvenoga ponašanja mladih, koji stoji u funkciji individualnih i društvenih potreba.
društveno ponašanje mladih, slobodno vrijeme, hrvatsko društvo, društvene tendencije, obrazovni trendovi
nije evidentirano
engleski
Youth Social Behavior and its Influences on Educational Trends in Croatia
nije evidentirano
youth social behavior, free time, croatian society, social tendencies, educational trends
nije evidentirano
Podaci o prilogu
195-207.
objavljeno
Podaci o knjizi
Парадигми сучасної педагогіки
Бочарова, Олена ; Цотич, Mapa ; В’ячеслав Теркуло
Horlivka:
2010.
978-966-8469-69-5