Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 518716

Poticanje empatije kod učenika razredne nastave


Komesarović, Zoran
Poticanje empatije kod učenika razredne nastave 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod


Naslov
Poticanje empatije kod učenika razredne nastave
(Encouragin student empathy in elementary school)

Autori
Komesarović, Zoran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku, dislocirani studij u Slavonskom Brodu

Mjesto
Slavonski Brod

Datum
16.07

Godina
2010

Stranica
60

Mentor
Bognar, Branko

Ključne riječi
Empatija; učenici; osnovna škola; poticanje empatije
(Empathy; students; elementary schools; encouraging empathy)

Sažetak
Kako društvo postaje sve manje empatično i učenici nižih uzrasta imitiraju taj obrazac ponašanja – ne govore o svojim problemima, ne zanimaju ih tuđi problemi (čak kada su i oni sami uzrok), boje se i izruguju „drugačijim“ osobama, postaju emocionalno hladni ili pak suviše emotivno reagiraju. Dokaz tome jesu npr. skupine „emo“ djece, čitave subkulture emocionalno zapostevljenih mladih osoba koje prati osjećaj neshvaćenosti i odbačenosti. Djeca su zapravo slika društva svog vremena.U ovom ću diplomskom radu nastojati ukazati na važnost empatije u dječjem razvoju i njenom poticanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek