Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje empatije kod učenika razredne nastave (CROSBI ID 364710)

Ocjenski rad | diplomski rad

Komesarović, Zoran Poticanje empatije kod učenika razredne nastave / Bognar, Branko (mentor); Slavonski Brod, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2010

Podaci o odgovornosti

Komesarović, Zoran

Bognar, Branko

hrvatski

Poticanje empatije kod učenika razredne nastave

Kako društvo postaje sve manje empatično i učenici nižih uzrasta imitiraju taj obrazac ponašanja – ne govore o svojim problemima, ne zanimaju ih tuđi problemi (čak kada su i oni sami uzrok), boje se i izruguju „drugačijim“ osobama, postaju emocionalno hladni ili pak suviše emotivno reagiraju. Dokaz tome jesu npr. skupine „emo“ djece, čitave subkulture emocionalno zapostevljenih mladih osoba koje prati osjećaj neshvaćenosti i odbačenosti. Djeca su zapravo slika društva svog vremena.U ovom ću diplomskom radu nastojati ukazati na važnost empatije u dječjem razvoju i njenom poticanju.

Empatija; učenici; osnovna škola; poticanje empatije

nije evidentirano

engleski

Encouragin student empathy in elementary school

nije evidentirano

Empathy; students; elementary schools; encouraging empathy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

16.07.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Slavonski Brod

Povezanost rada

Pedagogija