Poticanje empatije kod učenika razredne nastave (CROSBI ID 364710)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Komesarović, Zoran
Bognar, Branko
hrvatski
Poticanje empatije kod učenika razredne nastave
Kako društvo postaje sve manje empatično i učenici nižih uzrasta imitiraju taj obrazac ponašanja – ne govore o svojim problemima, ne zanimaju ih tuđi problemi (čak kada su i oni sami uzrok), boje se i izruguju „drugačijim“ osobama, postaju emocionalno hladni ili pak suviše emotivno reagiraju. Dokaz tome jesu npr. skupine „emo“ djece, čitave subkulture emocionalno zapostevljenih mladih osoba koje prati osjećaj neshvaćenosti i odbačenosti. Djeca su zapravo slika društva svog vremena.U ovom ću diplomskom radu nastojati ukazati na važnost empatije u dječjem razvoju i njenom poticanju.
Empatija; učenici; osnovna škola; poticanje empatije
nije evidentirano
engleski
Encouragin student empathy in elementary school
nije evidentirano
Empathy; students; elementary schools; encouraging empathy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
16.07.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Slavonski Brod