Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 518434

Jonathan Savage, Cross-curricular Teaching and Learning in the Secondary School


Varga, Rahaela
Jonathan Savage, Cross-curricular Teaching and Learning in the Secondary School // Pedagogijska istraživanja, 8 (2011), 1; 190-192 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


Naslov
Jonathan Savage, Cross-curricular Teaching and Learning in the Secondary School

Autori
Varga, Rahaela

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 8 (2011), 1; 190-192

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
Međupredmetno poučavanje; predmetna nastava; nastavnik; kurikulum
(Cross-curricular teaching; secondary school; teacher; curriculum)

Sažetak
Rad je prikaz knjige Međupredmetno poučavanje i učenje u predmetnoj nastavi autora Jonathana Savagea. Prva je u nizu od sedam knjiga serijala usmjerenog na promicanje međupredmetnog pristupa u radu s djecom u dobi od 12 do 16 ili 18 godina unutar obrazovnog sustava Ujedinjenog Kraljevstva. Za razliku od ostalih sastavnica serijala, koje će se baviti međupredmetnim poučavanjem i učenjem iz perspektive pojedinih školskih predmeta, ova se knjiga ponajprije odnosi na općenitu teorijsku i praktičnu problematiku međupredmetnog pristupa kao načina reformiranja škole. Prvenstveno je namjenjena nastavnicima, ali i istraživačima obrazovanja. Najbolje će je razumijeti čitatelji upoznati sa specifičnostima obrazovnog sustava Ujedninjenog Kraljevstva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Anđelka Peko, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Rahaela Varga, (317673)