Emocionalna odgojno-obrazovna klima (CROSBI ID 364618)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Martinović, Maja
Bognar, Ladislav
Kragulj, Snježana
hrvatski
Emocionalna odgojno-obrazovna klima
Pojam odgojno-obrazovna klima najlakše možemo objasniti traženjem odgovora na pitanje kako se osjećaju učenici i učitelji u odgojno-obrazovnom procesu. Ugodna radna klima važan je čimbenik uspjeha u razredu. Ukoliko u razredu nije prisutna vedra radna klima, opuštenost, osmjeh, šala, ushićenost, oduševljenje, pozitivan poticaj, međusobna tolerancija i uvažavanje, nije moguće govoriti o pozitivnoj klimi u razredu. Emocionalna klima predstavlja osnovicu za radnu klimu. Cilj je ovoga istraživanja uočiti kakva je klima u četvrtom razredu osnovne škole, ugodna ili neugodna te utvrditi povezanost između učeničkim i učiteljskih prosudbi. Istraživanjem su bili obuhvaćeni učenici 4. razreda osnovne škole te učitelji razredne nastave. Dobiveni razultati pokazali su kako je klima u razredu ugodna i kako učenici dobro znaju kako se osjećaju u svome razredu. Učitelji su zadovoljni okolinom u kojoj rade, cjelokupnom školskom upravom te uvjetima za rad. Kako ne postoje velike razlike u prosudbama učenika i učitelja možemo reći kako su i jedni i drugi usmjereni istom cilju.
Emocionalna klima ; Ugodni osjećaji ; Neugodni osjećaji ; Odnos učitelj-učenik
nije evidentirano
engleski
Emotional and Educational Climate
nije evidentirano
Emotional climate ; pleasant feelings ; unpleasant feelings ; the teacher-student relationship
nije evidentirano
Podaci o izdanju
25
28.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek