Primjena e-mail marketinga u hotelijerstvu (CROSBI ID 172563)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dobrača, Igor
hrvatski
Primjena e-mail marketinga u hotelijerstvu
Strahovitim razvojem i ubrzanim širenjem informacijsko-komunikacijske tehnologije zadnjih godina uzrokovano je evoluiranje marketinga u e- marketing. Stoga se danas elektronski mediji, a posebice Internet koriste kao izravni komunikacijski kanal između proizvođača, odnosno davatelja usluga i potrošača. Budući da u toj komunikaciji ne postoji posrednik, proizvođač odnosno davatelj usluga ima mogućnost bolje upoznati potrošača i stvarati bazu podataka za izgradnju odnosa s kupcima. Prikupljeni podaci mogu se koristiti u svrhu e-mail marketinga - oblika direktnog marketinga gdje se koristi elektronska pošta kao sredstvo komuniciranja sa potrošačima kojima se šalju uglavnom ponude i obavijesti. Cilj ovog rada je dati prikaz e-mail marketinga i mogućnosti njegove primjene u hotelijerstvu te je u tu svrhu provedeno istraživanje sa ciljem analiziranja njegove primjene u hrvatskom hotelijerstvu.
e-marketing ; ponašanje potrošača ; elektronička pošta ; privatnost
nije evidentirano
engleski
Application of e-mail marketing in hospitality
nije evidentirano
E-marketing ; Consumer behavior ; E-mail ; privacy
nije evidentirano