Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 517708

Primjena e-mail marketinga u hotelijerstvu


Dobrača, Igor
Primjena e-mail marketinga u hotelijerstvu // Praktični menadžment, II (2011), 2; 121-127 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 517708 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena e-mail marketinga u hotelijerstvu
(Application of e-mail marketing in hospitality)

Autori
Dobrača, Igor

Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) II (2011), 2; 121-127

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
e-marketing ; ponašanje potrošača ; elektronička pošta ; privatnost
(E-marketing ; Consumer behavior ; E-mail ; privacy)

Sažetak
Strahovitim razvojem i ubrzanim širenjem informacijsko-komunikacijske tehnologije zadnjih godina uzrokovano je evoluiranje marketinga u e- marketing. Stoga se danas elektronski mediji, a posebice Internet koriste kao izravni komunikacijski kanal između proizvođača, odnosno davatelja usluga i potrošača. Budući da u toj komunikaciji ne postoji posrednik, proizvođač odnosno davatelj usluga ima mogućnost bolje upoznati potrošača i stvarati bazu podataka za izgradnju odnosa s kupcima. Prikupljeni podaci mogu se koristiti u svrhu e-mail marketinga - oblika direktnog marketinga gdje se koristi elektronska pošta kao sredstvo komuniciranja sa potrošačima kojima se šalju uglavnom ponude i obavijesti. Cilj ovog rada je dati prikaz e-mail marketinga i mogućnosti njegove primjene u hotelijerstvu te je u tu svrhu provedeno istraživanje sa ciljem analiziranja njegove primjene u hrvatskom hotelijerstvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Igor Dobrača (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Dobrača, Igor
Primjena e-mail marketinga u hotelijerstvu // Praktični menadžment, II (2011), 2; 121-127 (domaća recenzija, članak, stručni)
Dobrača, I. (2011) Primjena e-mail marketinga u hotelijerstvu. Praktični menadžment, II (2), 121-127.
@article{article, author = {Dobra\v{c}a, I.}, year = {2011}, pages = {121-127}, keywords = {e-marketing, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, elektroni\v{c}ka po\v{s}ta, privatnost}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {II}, number = {2}, issn = {1847-8107}, title = {Primjena e-mail marketinga u hotelijerstvu}, keyword = {e-marketing, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, elektroni\v{c}ka po\v{s}ta, privatnost} }
@article{article, author = {Dobra\v{c}a, I.}, year = {2011}, pages = {121-127}, keywords = {E-marketing, Consumer behavior, E-mail, privacy}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {II}, number = {2}, issn = {1847-8107}, title = {Application of e-mail marketing in hospitality}, keyword = {E-marketing, Consumer behavior, E-mail, privacy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font