Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odgojno-obrazovna klima u sveučilišnoj nastavi (CROSBI ID 172550)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kragulj, Snježana Odgojno-obrazovna klima u sveučilišnoj nastavi // Život i škola = Life and school, 57 (2011), 25; 35-60

Podaci o odgovornosti

Kragulj, Snježana

hrvatski

Odgojno-obrazovna klima u sveučilišnoj nastavi

U radu se daje uvid u sveučilišnu nastavu i prisutnost emocionalne klime tijekom odgojno-obrazovnog procesa. Istražuju se utjecaji kreativnih aktivnosti, prisutnost različitih socijalnih oblika, kooperativnog i suradnočkog učenja na stvaranje ugodne/neugodne odgojno-obrazovne klime te reakcija ispitanika na navedenu emocionalnu odgojno-obrazovnu klimu. Problematizira se nužnost i važnost evaluacije sveučilišne nastave. Klima se odražava u reakciji studenata na sveučilišnu nastavu te aktivno sudjelovanje u njoj. Provodi se istraživanje među studentima druge i pete godine Učiteljskog fakulteta u Osijeku i dislociranog studija u Slavonskome Brodu na uzorku od 364 evaluacijska listića te 78 studenstkih eseja studenata druge godine učiteljskog studija. Podaci su obrađeni kvalitativnom analizom. Rezultati istraživanja pokazuju da se studenti u sveučilišnoj nastavi većinom osjećaju ugodno (sveučilišna nastava Didaktike u Osijeku: 84, 6%, sveučilišna nastava Didaktike u Slavonskome Brodu: 94, 3%, sveučilišna nastava Metodike odgoja u Osijeku: 99%, sveučilišna nastava Metodike odgoja u Slavonskome Brodu: 93, 02%, sveučilišna nastava Nenasilne komunikacije u Slavonskome Brodu: 95, 5%)

emocionalna odgojno-obrazovna klima; ugodine emocije; neugodne emocije; sveučilišna nastava; kreativnost; grupni oblik; kooperativno učenje; divergentno mišljenje; evaluacijska istraživanja

nije evidentirano

engleski

Educational Climate in University Classes

nije evidentirano

emotional educational climate; pleasant emotions; unpleasant emotions; university classes; creativity; group work; cooperative learning; divergent thinking; evaluation research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57 (25)

2011.

35-60

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice