Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 517586

Odgojno-obrazovna klima u sveučilišnoj nastavi


Kragulj, Snježana
Odgojno-obrazovna klima u sveučilišnoj nastavi // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 57 (2011), 25; 35-60 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


Naslov
Odgojno-obrazovna klima u sveučilišnoj nastavi
(Educational Climate in University Classes)

Autori
Kragulj, Snježana

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 57 (2011), 25; 35-60

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
Emocionalna odgojno-obrazovna klima; ugodine emocije; neugodne emocije; sveučilišna nastava; kreativnost; grupni oblik; kooperativno učenje; divergentno mišljenje; evaluacijska istraživanja
(Emotional educational climate; pleasant emotions; unpleasant emotions; university classes; creativity; group work; cooperative learning; divergent thinking; evaluation research)

Sažetak
U radu se daje uvid u sveučilišnu nastavu i prisutnost emocionalne klime tijekom odgojno-obrazovnog procesa. Istražuju se utjecaji kreativnih aktivnosti, prisutnost različitih socijalnih oblika, kooperativnog i suradnočkog učenja na stvaranje ugodne/neugodne odgojno-obrazovne klime te reakcija ispitanika na navedenu emocionalnu odgojno-obrazovnu klimu. Problematizira se nužnost i važnost evaluacije sveučilišne nastave. Klima se odražava u reakciji studenata na sveučilišnu nastavu te aktivno sudjelovanje u njoj. Provodi se istraživanje među studentima druge i pete godine Učiteljskog fakulteta u Osijeku i dislociranog studija u Slavonskome Brodu na uzorku od 364 evaluacijska listića te 78 studenstkih eseja studenata druge godine učiteljskog studija. Podaci su obrađeni kvalitativnom analizom. Rezultati istraživanja pokazuju da se studenti u sveučilišnoj nastavi većinom osjećaju ugodno (sveučilišna nastava Didaktike u Osijeku: 84, 6%, sveučilišna nastava Didaktike u Slavonskome Brodu: 94, 3%, sveučilišna nastava Metodike odgoja u Osijeku: 99%, sveučilišna nastava Metodike odgoja u Slavonskome Brodu: 93, 02%, sveučilišna nastava Nenasilne komunikacije u Slavonskome Brodu: 95, 5%)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Snježana Dubovicki, (312473)

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • MLA - Modern Language Abstracts
  • EBSCO Publishing, Editorial Department, Massachusetts, USA
  • Emerald Management Reviews database, United Kingdom
  • Ulrichs Serials Analysis System, USA
  • Hrčak - Portal znanstvenih časopisa RH