Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The role of e-learning in LIS education : students' evaluations (CROSBI ID 573799)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tot, Marko ; Živković, Daniela The role of e-learning in LIS education : students' evaluations // Computers in education : proceedings = Računala u obrazovanju : zbornik radova / Čičin-Šain, Marina (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2011. str. 263-266

Podaci o odgovornosti

Tot, Marko ; Živković, Daniela

engleski

The role of e-learning in LIS education : students' evaluations

The application of e-learning in Croatian universities has increased rapidly, with the introduction of the Bologna process to create the European Higher Education Area. The application of digital media for teaching and learning makes distance education for LIS professionals at the Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, possible. E-learning and traditional classroom learning have been combined to deliver library and information science (LIS) education. The aim of our research was to obtain a general overview of the LIS graduates’ expectations and experiences using Omega, a specific learning management system.

e-learning; LIS education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

263-266.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Čičin-Šain, Marina

Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

978-953-2333-063-2

Podaci o skupu

MIPRO 2011

predavanje

23.05.2011-27.05.2011

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti