Dinamički pristup mjerenju potrošačkih korisnosti za prehrambene proizvode (CROSBI ID 364587)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Markovina, Jerko
Kovačić, Damir
hrvatski
Dinamički pristup mjerenju potrošačkih korisnosti za prehrambene proizvode
U suvremenim marketinškim istraživanjima, pojam potrošačke korisnosti je središnji koncept kojim se pokušava objasniti proces donošenja kupovnih odluka kod potrošača. Svaki proizvod i usluga promatraju se kao skup obilježja iz kojih potrošači nastoje za sebe izvući najveću korist prema principu maksimizacije korisnosti. Potrošačka korisnost može se definirati kao tendencija proizvoda ili njegovog obilježja da poveća ili smanji opće zadovoljstvo. Dinamički model potrošačkih korisnosti postavili su Teichert i Franke (2009.). Unutar tog modela analiziraju se različiti pod-procese koji se odvijaju tijekom donošenja kupovne odluke i istražuju mogućnosti i metode identificiranja različitih oblika potrošačke korisnosti. Glavni cilj istraživanja bio je empirijski utvrditi primjenjivost dinamičkog pristupa mjerenju potrošačkih korisnosti kod prehrambenih proizvoda. Uz to, provjereno je kako na potrošačku korisnost utječe uključenost potrošača i trajanje vremenskog odmaka od trenutka donošenja kupovne odluke do trenutka konzumacije odabranog proizvoda.
potrošačka korisnost; uključenost; donošenje odluka
nije evidentirano
engleski
Dynamic approach to measuring of consumer utilities for food products
nije evidentirano
consumer utility; involvement; decision making
nije evidentirano
Podaci o izdanju
135
27.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb