Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 517537

Razlike u strukturi slobodnog vremena između učenika urbanih i ruralnih područja


Badrić, Marko; Prskalo, Ivan; Šilić, Ninoslav
Razlike u strukturi slobodnog vremena između učenika urbanih i ruralnih područja // Tjelesna i zdravstvena kultura u 21.stoljeću-kompentencije učenika / Prskalo, Ivan ; Novak, Dario (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez, 2011. str. 58-65 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Razlike u strukturi slobodnog vremena između učenika urbanih i ruralnih područja
(Differences in the structure of free time student between urban and rural areas)

Autori
Badrić, Marko ; Prskalo, Ivan ; Šilić, Ninoslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Tjelesna i zdravstvena kultura u 21.stoljeću-kompentencije učenika / Prskalo, Ivan ; Novak, Dario - Poreč : Hrvatski kineziološki savez, 2011, 58-65

ISBN
953-95082-8-2

Skup
6. Kongres FIEP-a

Mjesto i datum
Poreč, Republika Hrvatska, 18-21.06.2011

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Aktivnosti; slobodno vrijeme; učenici; radni dan; urbana i ruralna područja
(Activities; free time; students; day; urban and rural areas)

Sažetak
U radu se željela utvrditi ukupna struktura vremena tijekom radnog dana, te na osnovu nje utvrditi i strukturu slobodnog vremena radnog dana učenika od 5-8 razreda. Također, željele su se utvrditi razlike u strukturi slobodnog vremena između djece koja žive na ruralnom i djece koja žive u urbanom području. U istraživanju je sudjelovalo 172 učenika dvije osnovne škole s područja grada Petrinje. Uzorak učenika koji žive u urbanom području činili su učenici 1. Osnovne škole Petrinja, a ruralni uzorak učenika činili su učenici Osnovne škole Jabukovac. Rezultati istraživanja pokazali su da djeca imaju vrlo malo slobodnog vremena. Nakon zadovoljenja životnih i školski obveza samo 23% vremena djeci preostane za aktivnosti koje se koriste prema osobnim interesima i preferencijama. Od aktivnosti koju djeca najčešće koriste u slobodno vrijeme svakako je gledanje televizije. Istraživanje je pokazalo da učenici koji žive u urbanom području više vremena provode u kineziološkim aktivnostima i igri od učenika koji žive u ruralnom području.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb