Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Imidž Hrvatske kao turističke destinacije na njemačkom tržištu (CROSBI ID 364544)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Protrka, Branka Imidž Hrvatske kao turističke destinacije na njemačkom tržištu / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Protrka, Branka

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Imidž Hrvatske kao turističke destinacije na njemačkom tržištu

Imidž turističke destinacije predmet je brojnih istraživanja posljednjih četrdeset godina. Važnost imidža turističke destinacije očituje se u utjecaju imidža na izbor određene turističke destinacije. Povoljniji i pozitivniji imidž dovest će do veće potražnje za destinacijom, a time i do rasta profita. Imidž zemlje kao turističke destinacije vrlo je kompleksan, a na njega utječu brojni raznovrsni čimbenici. Veliki je izazov pravilno upravljati imidžom, a iznimno je bitno upravljati imidžom planirano i dugoročno. Brojna istraživanja dokazala su da je imidž turističke destinacije odlučujući čimbenik kod izbora određene destinacije. Stoga saznanja o razvoju imidža turističke destinacije, o čimbenicima koji utječu na njega, učinkovita promocija i upravljanje imidžom stvaraju konkurentnu prednost. U radu je prihvaćena definicija Echtnera i Ritchiea, prema kojima je imidž turističke destinacije spoj percepcija značajki turističke destinacije i cjelokupnog dojma individualne destinacije. Imidž se sastoji od funkcionalnih karakteristika, koje se odnose na opipljive aspekte destinacije i psiholoških karakteristika, koje se odnose na više neopipljive komponente. Također imidž turističke destinacije može sadržavati raspon karakteristika od uobičajenih do jedinstvenih značajki. Istraživanjem je procijenjen imidž Hrvatske među njemačkim ispitanicima te su dobivena saznanja o mišljenjima njemačkih turista o važnosti 20 najvažnijih karakteristika turističkih destinacija i ocjenama Hrvatske kao turističke destinacije za iste karakteristike. Sve karakteristike su uključene u matricu ocjena važnosti individualnih dimenzija imidža Hrvatske i ocjena dimenzija imidža Hrvatske kao turističke destinacije. Testirane su tri hipoteze. Rezultati pokazuju da je imidž Hrvatske kao turističke destinacije među njemačkom populacijom homogen ; da informiraniji ispitanici nemaju pozitivniju sliku o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji a da ispitanici koji su posjetili Hrvatsku imaju pozitivniju sliku o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji od ispitanika koji ju nisu posjetili.

Imidž turističke destinacije; imidž zemlje kao turističke destinacije; stavovi njemačkih turista

nije evidentirano

engleski

Image of Croatia as tourist destination on German market

nije evidentirano

tourist destination image; country image as tourist destination; German tourist's attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

124

30.05.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija