Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji (CROSBI ID 573689)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Zagorac, Ivana
hrvatski
Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji
Izlaganje se sastoji iz tri dijela. Uvodni dio se bavi osobitom relacijom između odgoja i filozofije. Sokratova metoda istraživanja, koja počiva na dijalogu, koristi se kao primjer povezanosti filozofije, odnosno djelovanja prema osobnom napredovanju, te odgoja kao neke vrste vodilje u takvome poduhvatu. Drugi dio razmatra ulogu dijaloga u tradicionalnim i modernim teorijama o odgoju. Pokazat će se da bioetička edukacija, koja uvodi obrazovne teme i ciljeve drugačije u odnosu na tradicionalnu edukaciju, zahtijeva i nove edukacijske metode. Metoda dijaloga, većinom temeljena na Sokratovu primjeru, nudi čvrsti temelj za razvoj kritičkog mišljenja, koje se može smatrati i metodom i jednim od ciljeva bioetičke edukacije. Treći dio izlaganja bavi se razmatranjem toga prividnoga paradoksa, pritom se oslanjajući na definiciju kritičkoga mišljenja koju je ponudio David Klooster.
Sokrat; filozofija odgoja; dijalog; kritičko mišljenje
nije evidentirano
engleski
Critical Thinking in Bioethics Education
nije evidentirano
Socrates; philosophy of education; dialogue; critical thinking
nije evidentirano
Podaci o prilogu
33-34.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
13. Dani bioetike
Gosić, Nada ; Muzur, Amir
Rijeka: Katedra za društvene i humanističke znanosti u medicini Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
978-953-6384-75-4
Podaci o skupu
13. Dani bioetike
predavanje
13.05.2011-14.05.2011
Rijeka, Hrvatska