izvor podataka: crosbi
!
MARKETING MIKS (CROSBI ID 768159)
Druge vrste radova | natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
First, Ivana
MARKETING MIKS // Leksikon marketinga. 2011.
Podaci o odgovornosti
First, Ivana
hrvatski
MARKETING MIKS
Marketing mix, mješavina marketinških varijabli koje poduzeće može kontrolirati i koje koristi kako bi postiglo željeni stupanj prodaje na ciljnom tržištu. Najčešće korištena klasifikacija ovih varijabli je četveročlana klasifikacija, tzv. «Četiri P» po engleskim nazivima – product (proizvod), price (cijena), promotion (promocija) i place (distribucija).
MARKETING MIKS
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8
engleski
MARKETING MIX
nije evidentirano
MARKETING MIX
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Leksikon marketinga
2011.
nije evidentirano
objavljeno
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove