Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MARKETING MIKS (CROSBI ID 768159)

Druge vrste radova | natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

First, Ivana MARKETING MIKS // Leksikon marketinga. 2011.

Podaci o odgovornosti

First, Ivana

hrvatski

MARKETING MIKS

Marketing mix, mješavina marketinških varijabli koje poduzeće može kontrolirati i koje koristi kako bi postiglo željeni stupanj prodaje na ciljnom tržištu. Najčešće korištena klasifikacija ovih varijabli je četveročlana klasifikacija, tzv. «Četiri P» po engleskim nazivima – product (proizvod), price (cijena), promotion (promocija) i place (distribucija).

MARKETING MIKS

Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8

engleski

MARKETING MIX

nije evidentirano

MARKETING MIX

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Leksikon marketinga

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija