Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516936

Utilitarizam


Dlačić, Jasmina
Utilitarizam, 2011. (leksikon natuknica).


Naslov
Utilitarizam
(Utilitarianism)

Autori
Dlačić, Jasmina

Izvornik
Leksikon marketinga / Jozo Previšić (ur.) ; Zagreb : Ekonomski fakultet ; X, 917 str, ; ISBN 9789536025398

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, leksikon natuknica

Godina
2011

Ključne riječi
Utilitarizam
(Utilitarianism)

Sažetak
Etički stav i nauk koji za cilj ima postizanje maksimalno mogućeg blagostanja pojedinca (individualistički utilitarizam) ili društva kao cjeline (socijalni utilitarizam). Pozadinu utilitarizma sačinjava želja da se u postojećem društvu ostvari harmonija interesa i sreća velikog broja članova društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Jasmina Dlačić, (281265)