Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516934

Reaktivni marketing


Dlačić, Jasmina
Reaktivni marketing, 2011. (leksikon natuknica).


Naslov
Reaktivni marketing
(Reactive marketing)

Autori
Dlačić, Jasmina

Izvornik
Leksikon marketinga / Jozo Previšić (ur.) ; Zagreb : Ekonomski fakultet ; X, 917 str, ; ISBN 9789536025398

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, leksikon natuknica

Godina
2011

Ključne riječi
Reaktivni marketing
(Reactive marketing)

Sažetak
Reaktivni potezi tržišnog subjekta na poticaje iz okruženja. Reakcija tržišnog subjekta je potaknuta djelovanjem konkurencije, a usmjerena prilagođavanju promjenama u okruženju. Ponekad je reakcija vezana za obranu tj. zadržavanje postojećeg tržišnog udjela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Jasmina Dlačić, (281265)