Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Reaktivni marketing (CROSBI ID 768148)

Druge vrste radova | natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Dlačić, Jasmina Reaktivni marketing // Leksikon marketinga / Jozo Previšić (ur.) ; Zagreb : Ekonomski fakultet ; X, 917 str, ; ISBN 9789536025398. 2011.

Podaci o odgovornosti

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Reaktivni marketing

Reaktivni potezi tržišnog subjekta na poticaje iz okruženja. Reakcija tržišnog subjekta je potaknuta djelovanjem konkurencije, a usmjerena prilagođavanju promjenama u okruženju. Ponekad je reakcija vezana za obranu tj. zadržavanje postojećeg tržišnog udjela.

Reaktivni marketing

nije evidentirano

engleski

Reactive marketing

nije evidentirano

Reactive marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Leksikon marketinga / Jozo Previšić (ur.) ; Zagreb : Ekonomski fakultet ; X, 917 str, ; ISBN 9789536025398

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija