izvor podataka: crosbi
✓
Reaktivni marketing (CROSBI ID 768148)
Druge vrste radova | natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Dlačić, Jasmina
Reaktivni marketing // Leksikon marketinga / Jozo Previšić (ur.) ; Zagreb : Ekonomski fakultet ; X, 917 str, ; ISBN 9789536025398. 2011.
Podaci o odgovornosti
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Reaktivni marketing
Reaktivni potezi tržišnog subjekta na poticaje iz okruženja. Reakcija tržišnog subjekta je potaknuta djelovanjem konkurencije, a usmjerena prilagođavanju promjenama u okruženju. Ponekad je reakcija vezana za obranu tj. zadržavanje postojećeg tržišnog udjela.
Reaktivni marketing
nije evidentirano
engleski
Reactive marketing
nije evidentirano
Reactive marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Leksikon marketinga / Jozo Previšić (ur.) ; Zagreb : Ekonomski fakultet ; X, 917 str, ; ISBN 9789536025398
2011.
nije evidentirano
objavljeno
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove