izvor podataka: crosbi
✓
Hawthornov efekt (CROSBI ID 768145)
Druge vrste radova | natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Dlačić, Jasmina
Hawthornov efekt // Leksikon marketinga / Jozo Previšić (ur.) ; Zagreb : Ekonomski fakultet ; X, 917 str, ; ISBN 9789536025398. 2011.
Podaci o odgovornosti
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Hawthornov efekt
Javlja se kada istraživač sa svojim očekivanjima utječe na subjekt u eksperimentu što ugrožava objektivnost rezultata eksperimenta. Hawthornov efekt je termin koji se upotrebljava za pojavu kod koje osoba koja je sudionik eksperimenta reagira različito od uobičajenog načina.
Hawthornov efekt
nije evidentirano
engleski
Hawthorne effect
nije evidentirano
Hawthorne effect
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Leksikon marketinga / Jozo Previšić (ur.) ; Zagreb : Ekonomski fakultet ; X, 917 str, ; ISBN 9789536025398
2011.
nije evidentirano
objavljeno
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove