Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516931

Hawthornov efekt


Dlačić, Jasmina
Hawthornov efekt, 2011. (leksikon natuknica).


Naslov
Hawthornov efekt
(Hawthorne effect)

Autori
Dlačić, Jasmina

Izvornik
Leksikon marketinga / Jozo Previšić (ur.) ; Zagreb : Ekonomski fakultet ; X, 917 str, ; ISBN 9789536025398

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, leksikon natuknica

Godina
2011

Ključne riječi
Hawthornov efekt
(Hawthorne effect)

Sažetak
Javlja se kada istraživač sa svojim očekivanjima utječe na subjekt u eksperimentu što ugrožava objektivnost rezultata eksperimenta. Hawthornov efekt je termin koji se upotrebljava za pojavu kod koje osoba koja je sudionik eksperimenta reagira različito od uobičajenog načina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Jasmina Dlačić, (281265)