Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

makromarketing (CROSBI ID 768143)

Druge vrste radova | natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Lončarić, Dina makromarketing // Leksikon marketinga. 2011.

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Dina

hrvatski

makromarketing

Znanstvena disciplina čiji su predmet istraživanja marketinške institucije, procesi, aktivnosti i njihovi utjecaji koji se proučavaju iz šire prerspektive, kao što je gospodarstvo u cjelini, u kojem se istražuju kulturne, političke, društvene i ekonomske međuovisnosti.

makromarketing

Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8

engleski

macromarketing

nije evidentirano

macromarketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Leksikon marketinga

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija