Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516919

Upravljanje marketingom


Grbac, Bruno
Upravljanje marketingom, 2011. (leksikon natuknica).


CROSBI ID: 516919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje marketingom
(Marketing menagement)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, leksikon natuknica

Godina
2011

Ključne riječi
Upravljanje; Marketing
(Menagement; Marketing)

Sažetak
Interaktivni proces planiranja, organiziranja i kontrole marketinških aktivnosti kako bi se efikasno i efektivno ostvarili marketing ciljevi. Marketing ciljevi u pravilu su vezani za ostvarivanje dobiti, osvajanje novih tržišta i razvijanje novih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 786



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Upravljanje marketingom, 2011. (leksikon natuknica).
Grbac, B. (2011) Upravljanje marketingom. Leksikon marketinga. Leksikon natuknica.
@unknown{unknown, author = {Grbac, B.}, year = {2011}, keywords = {Upravljanje, Marketing}, title = {Upravljanje marketingom}, keyword = {Upravljanje, Marketing} }
@unknown{unknown, author = {Grbac, B.}, year = {2011}, keywords = {Menagement, Marketing}, title = {Marketing menagement}, keyword = {Menagement, Marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font