Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prodajna koncepcija (CROSBI ID 768128)

Druge vrste radova | natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Grbac, Bruno Prodajna koncepcija // Leksikon marketinga. 2011.

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Prodajna koncepcija

Poslovna ideja ili filozofija temeljena na postavci da će potrošači kupovati više proizvoda i usluga ako se koriste agresivne prodajne tehnike te na postavci da velik obim prodaje rezultira visokom dobiti. Prodajna koncepcija slijedi proizvodnu koncepciju koja je imala osnovni zadatak i brigu kako stvoriti proizvod.

Prodaja; Koncepcija

Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8

engleski

Selling concept

nije evidentirano

Selling; Concept

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Leksikon marketinga

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija