Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Unutrašnje snage okruženja u marketingu (CROSBI ID 768126)

Druge vrste radova | natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Grbac, Bruno Unutrašnje snage okruženja u marketingu // Leksikon marketinga. 2011.

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Unutrašnje snage okruženja u marketingu

Snage iz mikromarketing okruženja koje imaju izravni utjecaj na poslovanje tržišnog subjekta. U te snage ubrajaju se konkurenti, dobavljači, posrednici i potrošači.

Unutrašnje snage; Okruženje; Marketingu

Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 781

engleski

Microenvironment forces

nije evidentirano

Microenvironment; Forces

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Leksikon marketinga

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija