Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinška koncepcija (CROSBI ID 768125)

Druge vrste radova | natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Grbac, Bruno Marketinška koncepcija // Leksikon marketinga. 2011.

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Marketinška koncepcija

Poslovna ideja ili filozofija temeljena na ostvarivanju dobiti za organizaciju, zadovoljstva za potrošača i dobrobiti za širu zajednicu. Marketinška koncepcija usmjerava djelovanje tržišnog subjekta na zadovoljavanje ciljeva potrošača, ali i vlastitih ciljeva. Zadovoljavanje ciljeva potrošača svodi se na isporuku "pravog proizvoda na pravo mjesto i u pravo vrijeme".

Marketing; Koncepcija

Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 395

engleski

Marketing concept

nije evidentirano

Marketing; Concept

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Leksikon marketinga

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija