Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

4C (CROSBI ID 768122)

Druge vrste radova | natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Grbac, Bruno 4C // Leksikon marketinga. 2011.

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

4C

Akronim za subjekte iz mikromarketing okruženja koji utječu na poslovanje pojedinog tržišnog subjekta. Subjekti iz mikromarketing okruženja su: poduzeće (Company), potrošači (Customer), konkurenti (Competition) i suradnici (Collaborators).

4C

Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8

engleski

Four C's

nije evidentirano

Four C's

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Leksikon marketinga

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija