Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tržišna pozicija (CROSBI ID 768118)

Druge vrste radova | natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Grbac, Bruno Tržišna pozicija // Leksikon marketinga. 2011.

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Tržišna pozicija

Mjesto koje tržišni subjekt zauzima na tržištu u odnosu na druge tržišne subjekte. Tržišna pozicija je rezultat dostignutog udjela na tržištu, kretanja promjena udjela na tržištu, promjenjivosti udjela među tržišnim segmentima, ostvarene diferencijacije u kvaliteti, uslugama, cijeni, širini proizvoda i imidžu tržišnog subjekta.

Tržište; Pozicija

Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 750

engleski

Market position

nije evidentirano

Market; Position

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Leksikon marketinga

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija