Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Varijable donošenja odluka u marketingu (CROSBI ID 768112)

Druge vrste radova | natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Grbac, Bruno Varijable donošenja odluka u marketingu // Leksikon marketinga. 2011.

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Varijable donošenja odluka u marketingu

Četiri su temeljne varijable (proizvod, cijena, distribucija i promocija) donošenja odluka u marketingu a novije spoznaje ukazuju na dodatne četiri varijable (zaposlenici, procesi, partnerstvo i fizičko okruženje).

Marketing; Odluke; Varijable

Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 807

engleski

Marketing decisions variable

nije evidentirano

Marketing; Decisions; Variable

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Leksikon marketinga

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija