Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko- baranjske županije (CROSBI ID 364464)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Kristić, Jelena
Vrtiprah, Vesna
hrvatski
Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko- baranjske županije
Magistarski rad na temu "Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko-baranjske županije" prezentira stratešku važnost marketinga u ukupnom razvitku turizma Osječko-baranjske županije. Kao sastavni dio tzv. kontinentalnog turizma, turizam u Osječko-baranjskoj županiji, ima velike mogućnosti razvoja i razvitka, osobito u raznolikim oblicima selektivnog turizma. Osnovni cilj ovog magistarskog rada je utvrditi u kojoj mjeri marketing, kao poslovna koncepcija, potom poslovna funkcija, ali ponajprije i kao zaseban način poslovnog promišljanja može pomoći u kreiranju kvantitativno i kvalitativno uspješnijeg poslovanja turizma Osječko-baranjske županije, odnosno šire gledano i Slavonije i Baranje kao turističke destinacije. U suglasju s prethodno navedenim moguće je postaviti i temeljnu hipotezu magistarskog rada na sljedeći način: H1: marketing je neizostavan čimbenik razvoja turizma u Osječko-baranjskoj županiji. Na temeljnu hipotezu, moguće je nadograditi i dopunske hipoteze, kao što su, između ostaloga, i: 1.turizam kao agregacija gospodarskih i izvangospodarskih djelatnosti važan je čimbenik razvitka Osječko-baranjske županije ; 2.pravilan izbor marketing-strategije temeljene na marketing-planiranju je ključan za svaki proizvod, tako i za turistički proizvod Osječko-baranjske županije ; 3.putničke agencije kao turistički posrednici na području Osječko- baranjske županije su zaokupljene raznim problemima u poslovanju, te nemaju jasnu viziju njihova daljnjeg rada, osobito u dijelu koji se odnosi na receptivni turizam ; 4.Osječko- baranjsku županiju ne bi trebalo promatrati kao zaokruženu zasebnu turističku destinaciju, već bi tu ulogu, načelno, trebala nositi cjelokupna Slavonija i Baranja.
marketing ; turizam ; seoski turizam ; Osječko-baranjska županija
nije evidentirano
engleski
Marketing in function of tourism development in Osijek-baranya county
nije evidentirano
marketing ; tourism ; rural tourism ; Osijek-baranya county
nije evidentirano
Podaci o izdanju
117
29.10.2005.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek