Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko- baranjske županije (CROSBI ID 364464)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Kristić, Jelena Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko- baranjske županije / Vrtiprah, Vesna (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2005

Podaci o odgovornosti

Kristić, Jelena

Vrtiprah, Vesna

hrvatski

Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko- baranjske županije

Magistarski rad na temu "Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko-baranjske županije" prezentira stratešku važnost marketinga u ukupnom razvitku turizma Osječko-baranjske županije. Kao sastavni dio tzv. kontinentalnog turizma, turizam u Osječko-baranjskoj županiji, ima velike mogućnosti razvoja i razvitka, osobito u raznolikim oblicima selektivnog turizma. Osnovni cilj ovog magistarskog rada je utvrditi u kojoj mjeri marketing, kao poslovna koncepcija, potom poslovna funkcija, ali ponajprije i kao zaseban način poslovnog promišljanja može pomoći u kreiranju kvantitativno i kvalitativno uspješnijeg poslovanja turizma Osječko-baranjske županije, odnosno šire gledano i Slavonije i Baranje kao turističke destinacije. U suglasju s prethodno navedenim moguće je postaviti i temeljnu hipotezu magistarskog rada na sljedeći način: H1: marketing je neizostavan čimbenik razvoja turizma u Osječko-baranjskoj županiji. Na temeljnu hipotezu, moguće je nadograditi i dopunske hipoteze, kao što su, između ostaloga, i: 1.turizam kao agregacija gospodarskih i izvangospodarskih djelatnosti važan je čimbenik razvitka Osječko-baranjske županije ; 2.pravilan izbor marketing-strategije temeljene na marketing-planiranju je ključan za svaki proizvod, tako i za turistički proizvod Osječko-baranjske županije ; 3.putničke agencije kao turistički posrednici na području Osječko- baranjske županije su zaokupljene raznim problemima u poslovanju, te nemaju jasnu viziju njihova daljnjeg rada, osobito u dijelu koji se odnosi na receptivni turizam ; 4.Osječko- baranjsku županiju ne bi trebalo promatrati kao zaokruženu zasebnu turističku destinaciju, već bi tu ulogu, načelno, trebala nositi cjelokupna Slavonija i Baranja.

marketing ; turizam ; seoski turizam ; Osječko-baranjska županija

nije evidentirano

engleski

Marketing in function of tourism development in Osijek-baranya county

nije evidentirano

marketing ; tourism ; rural tourism ; Osijek-baranya county

nije evidentirano

Podaci o izdanju

117

29.10.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija