Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516254

Učenje kroz igru u nastavi Prirode i društva


Borić, Edita; Škugor, Alma
Učenje kroz igru u nastavi Prirode i društva // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: OFF-SET, Tuzla, 2011. str. 89-98 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Učenje kroz igru u nastavi Prirode i društva
(Learning through Games in Science and Society Teaching)

Autori
Borić, Edita ; Škugor, Alma

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić-Tanjić, Medina - Tuzla : OFF-SET, Tuzla, 2011, 89-98

Skup
II. Međunarodna naučno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih

Mjesto i datum
Tuzla, BIH, 11. i 12. 06. 2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učenje kroz igru; nastava Prirode i društva; učenici
(learning through games; science and society teaching; pupils)

Sažetak
UČENJE KROZ IGRU U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA Izv.prof.dr.sc. Edita Borić, Alma Škugor, asistentica Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek, Republika Hrvatska U većini se hrvatskih škola provodi tradicionalna nastava koja je usmjerena učitelju. Uloga je učenika u takvoj nastavi pasivna, on je slušač i promatrač. Jedan je od načina kako usmjeriti nastavu učeniku uvođenje igre u nastavni proces. Igrajući se, učenici otkrivaju svoje mogućnosti, razvijaju sposobnosti i vještine, stječu iskustva, uče i stvaraju. Igra potiče maštu i kreativnost. Učenici uživaju u igri, motivirani su za sudjelovanje, a pozitivno se raspoloženje tako prenosi i na učenje. Igra ima didaktičku vrijednost jer pozitivno utječe na rezultate učenja, a posebno na trajnost znanja, pažnju i aktivnost učenika. Odabirom igre u ostvarivanju ciljeva odgoja i obrazovanja učitelju se pruža mogućnost kreiranja raznih metodičkih scenarija. Time se postiže nova kvaliteta nastave, povećan interes i motivacija, te se razvija istraživačka znatiželja u učenika. Cilj je ovoga rada bio utvrditi koliko često učenici uče kroz igru, na kojem nastavnom predmetu se najčešće igraju, te njihov stav o učenju kroz igru u nastavi Prirode i društva. Istraživanje je provedeno u svibnju 2010., a sudionici su 74 učenika drugih i četvrtih razreda osnovne škole. Za potrebe je istraživanja sastavljen anketni upitnik koji se sastojao od 12 pitanja zatvorenog tipa i 2 pitanja otvorenog tipa. Rezultati su ukazali da igra pozitivno utječe na kvalitetu nastave jer učenike motivira za aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu, pozitivno djeluje na njihovo raspoloženje te brže i lakše uče. Ključne riječi: učenje kroz igru, nastava Prirode i društva, učenici

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)

Avatar Url Alma Škugor (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Borić, Edita; Škugor, Alma
Učenje kroz igru u nastavi Prirode i društva // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: OFF-SET, Tuzla, 2011. str. 89-98 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Borić, E. & Škugor, A. (2011) Učenje kroz igru u nastavi Prirode i društva. U: Vantić-Tanjić, M. (ur.)Unapređenje kvalitete života djece i mladih.
@article{article, editor = {Vanti\'{c}-Tanji\'{c}, M.}, year = {2011}, pages = {89-98}, keywords = {learning through games, science and society teaching, pupils}, title = {Learning through Games in Science and Society Teaching}, keyword = {learning through games, science and society teaching, pupils}, publisher = {OFF-SET, Tuzla}, publisherplace = {Tuzla, BIH} }