Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing u kulturi i umjetnosti malih urbanih sredina (CROSBI ID 364371)

Ocjenski rad | diplomski rad

Soldatić, Zoran Marketing u kulturi i umjetnosti malih urbanih sredina / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011

Podaci o odgovornosti

Soldatić, Zoran

Grbac, Bruno

hrvatski

Marketing u kulturi i umjetnosti malih urbanih sredina

Predmet istraživanja ovog diplomskog rada je implementacija marketinga u ustanove kulture. U današnje vrijeme sve se više kulturnih ustanova okreće prema tržišnom poslovanju, a sve se više njih i privatizira. Poslovanje na tržišnim principima utječe i na jačanje značenja marketinga.

Marketing; Kultura; Umjetnost; Mala urbana sredina

nije evidentirano

engleski

Marketing in culture and art of small urban settlement

nije evidentirano

Marketing; Culture; Art; Small urban settlement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

16.05.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija