Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uporaba afekcijskih potencijala u svrhu habitualizacije stranojezičnih kompetencija u sklopu nastave stranoga jezika na visokoškolskim stučnim ustanovama (CROSBI ID 573262)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Engler, Tihomir ; Grabar, Ivana Uporaba afekcijskih potencijala u svrhu habitualizacije stranojezičnih kompetencija u sklopu nastave stranoga jezika na visokoškolskim stučnim ustanovama // Aktualna istraživanja u primijenjenoj ligvistici / Pon, Leponard ; Karabalić, Vladimir ; Cimer, Sanja (ur.). Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2012. str. 303-322

Podaci o odgovornosti

Engler, Tihomir ; Grabar, Ivana

hrvatski

Uporaba afekcijskih potencijala u svrhu habitualizacije stranojezičnih kompetencija u sklopu nastave stranoga jezika na visokoškolskim stučnim ustanovama

U današnje vrijeme kada mobilnost studenata, a time i ovladavanje stranim jezikom, postaje jedan od prioriteta visokoškolskih ustanova, nameće se pitanje što o važnosti i koncepciji nastave stranoga jezika misle i sami studenti. U prilogu se polazeći od rezultata anketnog upitnika o stavu studenata Veleučilišta u Varaždinu u vezi organizacije i sadržaja nastave stranoga jezika na toj visokoškolskoj stručnoj ustanovi razmatraju glotodidaktičke strategije uspostave što primjerenijeg pristupa nastavi stranoga jezika namijenjene stručnom kadru koji se educira na ustanovi. Na temelju rezultata ankete ustanovljuje se da stav studentske populacije spram učenja stranoga jezika divergira s obzirom na pojedine studentske smjerove, što iziskuje prilagodbu nastave različitim smjerovima. U tu se svrhu najprimjerenije čini da se afekcijski potencijali koje studenti uključivanjem u nastavu donose sa sobom uzmu kao polazište odakle je nastavu stranoga jezika moguće izgraditi kao niz intrinzično motiviranih intersubjektivnih činova stranojezične prakse. Pritom neposredni povod takvom pristupu leži u ostvarenju što dublje sežuće habitualizacije stranojezičnih kompetencija unutar diskursa nastave stranoga jezika kako bi studenti na temelju toga navedene kompetencije mogli ispreplesti s diskursom vlastita životnog svijeta u svrhu stjecanja što šireg spektra stručnih znanja i sposobnosti.

habitualizacija; intersubjektivni činovi; nastava stranih jezika; stranojezična praksa; životni svijet

nije evidentirano

engleski

Using students’ affective potentials to habitualize foreign language competences in the context of foreign language teaching at undergraduate technical institutions

nije evidentirano

foreign language practice; foreign language teaching; habitualization; intersubjective acts; living world

nije evidentirano

Podaci o prilogu

303-322.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Aktualna istraživanja u primijenjenoj ligvistici

Pon, Leponard ; Karabalić, Vladimir ; Cimer, Sanja

Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

978-953-314-049-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija