Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodika poučavanja štafetnih trčanja – napredna razina (CROSBI ID 573233)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Babić, Vesna Metodika poučavanja štafetnih trčanja – napredna razina // STRUČNI SKUP ZA UČITELJE TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE RADIONICA ''Temeljne odrednice planiranja i programiranja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture'' Osijek, Hrvatska, 28.04.2011-29.04.2011

Podaci o odgovornosti

Babić, Vesna

hrvatski

Metodika poučavanja štafetnih trčanja – napredna razina

Cilj je savladati određenu tehniku primopredaje na način da se palica između trkača predaje najvećom mogućom brzinom. Nije moguće primjenjivati bilo koju vrstu ili način primopredaje s bilo kojom populacijom. Vrlo je važno poznavati karakteristike rasta i razvoja ne samo u fizičkom smislu nego i u psihološkom. Samu metodiku poučavanja štafetnih trčanja treba primijeniti na nekoliko vrsta i načina tehničke izvedbe odnosno primopredaje štafetne palice. U ovo će se radionici obraditi metodika poučavanja štafetnih trčanja najprije kroz elementarne štafete a to su: • Ususretne • U kolonama • Kružne Zatim će se sukladno dobi i motoričkim sposobnostima djece prezentirati metodski put poučavanja štafetnih trčanja. Kod djece starije školske dobi i srednjoškolaca očekuje se da razlikuju slijedeće: 1. načine primopredaje štafetne palice: • Uz potpunu vizualnu kontrolu • Uz djelomičnu vizualnu kontrolu • Bez vizualne kontrole 2. vrste primopredaje štafetne palice • Preuzimanjem • Gornjim polaganjem • Donjim polaganjem Praktični prikaz metodički postupci u poučavanju: • Privikavanje na štafetnu palicu • Usvajanje metodičkih vježbi predaje i primanja štafetne palice • Usvajanje određenog načina primopredaje • Usvajanje određene vrste primopredaje • Usavršavanje preciznosti prilikom polaganja i preuzimanja palice • Usavršavanje procjenjivanja udaljenosti za početak izmjene • Usvajanje izmjene u zadanom prostoru • Postupno povećavanje brzine kretanja • Usvajanje postavljenja/određivanja udaljenosti ''markacija'' • Usavršavanje pravovremenog kretanja primatelja • Usavršavanje stereotipa znak-ruka-palica • Usvajanje pravila za štafetna trčanja • Privikavanje na uvjete natjecanja • Provedba natjecanja U ovoj će se radionici obraditi različiti pristupi u obrađivanju tema predviđenih nastavnim planom i programom za osnovnu i srednju školu u okviru nastavnog plana i programa TZK, s naglaskom na integrativni pristup kojim se povezuju različite teme, ali i aspekti odgoja i obrazovanja uopće.

štafetna trčanja ; metodika poučavanja ; metodičke vježbe

Skup organizira Agencija za odgoj i obrazovanje

engleski

Teaching of rellay running - advance level

nije evidentirano

rellay running disciplines ; methodic of teaching ; methodics of exercises

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

STRUČNI SKUP ZA UČITELJE TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE RADIONICA ''Temeljne odrednice planiranja i programiranja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture''

pozvano predavanje

28.04.2011-29.04.2011

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija