Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 515182

Konceptualne mape u obrazovanju učitelja matematike


Mrkonjić, Ivan; Topolovec, Velimir; Marinović, Marija
Konceptualne mape u obrazovanju učitelja matematike // The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children / Pavleković, Margita (ur.).
Zagreb: Element, 2011. str. 302-316 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 515182 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konceptualne mape u obrazovanju učitelja matematike
(Oncept Maps in Maths Teachers' Education)

Autori
Mrkonjić, Ivan ; Topolovec, Velimir ; Marinović, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children / Pavleković, Margita - Zagreb : Element, 2011, 302-316

ISBN
978-953-197-578-0

Skup
The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.03.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
konceptualne mape; mentalne mape; mape znanja; obrazovanje
(concept maps; mental maps; knowledge maps; education)

Sažetak
Zahtjevi za novim pristupima učenju i obrazovanju učitelja matematike postaju sve jači. Sve se više govori o različitim pristupima reprezentaciji znanja, a zatim i ocjenjivanju i evaluaciji u procesima učenja i nastave matematike. Konceptualne mape, mentalne mape, mape znanja kao i drugi slični pristupi daju dobru osnovu za svrhovito i trajno učenje kako učitelja tako i učenika s ciljem poboljšanja znanja, vještina i sposobnosti. U ovom se radu raspravlja o utjecaju, strategiji i trendovima upotrebe konceptualnih mapa u obrazovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Projekti:
037-1001677-2769 - Suvremene metode nastave matematike u obveznom obrazovanju u Hrvatskoj (Varošanec, Sanja, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Sveučilište u Rijeci - Odjel za informatiku

Profili:

Avatar Url Ivan Mrkonjić (autor)

Avatar Url Velimir Topolovec (autor)

Avatar Url Marija Marinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Mrkonjić, Ivan; Topolovec, Velimir; Marinović, Marija
Konceptualne mape u obrazovanju učitelja matematike // The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children / Pavleković, Margita (ur.).
Zagreb: Element, 2011. str. 302-316 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mrkonjić, I., Topolovec, V. & Marinović, M. (2011) Konceptualne mape u obrazovanju učitelja matematike. U: Pavleković, M. (ur.)The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children.
@article{article, editor = {Pavlekovi\'{c}, M.}, year = {2011}, pages = {302-316}, keywords = {konceptualne mape, mentalne mape, mape znanja, obrazovanje}, isbn = {978-953-197-578-0}, title = {Konceptualne mape u obrazovanju u\v{c}itelja matematike}, keyword = {konceptualne mape, mentalne mape, mape znanja, obrazovanje}, publisher = {Element}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Pavlekovi\'{c}, M.}, year = {2011}, pages = {302-316}, keywords = {concept maps, mental maps, knowledge maps, education}, isbn = {978-953-197-578-0}, title = {oncept Maps in Maths Teachers' Education}, keyword = {concept maps, mental maps, knowledge maps, education}, publisher = {Element}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font