O ženskom poduzetništvu u Hrvatskoj: kako podržati žensko poduzetništvo (CROSBI ID 43435)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Ćorić, Gordana
hrvatski
O ženskom poduzetništvu u Hrvatskoj: kako podržati žensko poduzetništvo
Za potrebe ovog rada, žensko poduzetništvo ćemo definirati kao “poduzetništvo koje se odvija u poduzećima - gospodarskim subjektima, koja su minimalno u 51-postotnom iznosu u vlasništvu žene, koja istovremeno kontrolira i vodi to poduzeće”. U ovome se radu nismo bavili problematikom univerzalnosti poduzetništva, izostankom rodnog predznaka u poduzetništvu i sličnim ogradama s kojima se inače susrećemo prilikom promoviranja ovog koncepta. Iako u promociji ženskog poduzetištva kronično nedostaje statistike, brojeva i konkretnih pokazatelja koji se mogu pretočiti u čvrste argumente, situacija se znatno poboljšava, što postaje bolji pokazatelj koliko je društvo zakinuto izostankom većeg sudjelovanja žena u poduzetničkim pothvatima. Percepcija opće kulturne i društvene podrške poduzetništvu ima velik utjecaj, iako nešto manji od pozitivne osobne situacije. Čini se da žene u bogatim zemljama ulaze u poduzetništvo kao rezultat svoga izbora, dok žene iz siromašnih zemalja preferiraju zaposlenje u odnosu na vlastito poduzeće. No, najvažnije je da se kretanjem zemalja prema višem životnom standardu mijenja i uloga žena: tako one od promatračica postaju aktivne sudionice u gospodarskoj areni.
žensko poduzetništvo, spolna nejednakost, stakleni strop
UDK 316.46-055.2(035)
engleski
About Women Entrepreneurship in Croatia: How to Support Women Entrepreneurship
nije evidentirano
women entrepreneurship, gender inequality, glass ceiling,
nije evidentirano
Podaci o prilogu
41-47.
objavljeno
Podaci o knjizi
Žene i vođenje
Dubljević, Maja ; Galeković, Sanja ; Obradović-Dragišić, Gordana (ur.)
Zagreb: Centar za Edukaciju, Savjetovanje i Istraživanje (CESI)
2004.
953-97762-9-5