Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 515066

O ženskom poduzetništvu u Hrvatskoj: kako podržati žensko poduzetništvo


Ćorić, Gordana
O ženskom poduzetništvu u Hrvatskoj: kako podržati žensko poduzetništvo // Žene i vođenje / Dubljević, Maja ; Galeković, Sanja ; Obradović-Dragišić, Gordana (ur.) (ur.).
Zagreb: CESI (Centar za edukaciju, savjetovanje i istraživanje), 2004. str. 41-47


Naslov
O ženskom poduzetništvu u Hrvatskoj: kako podržati žensko poduzetništvo
(About Women Entrepreneurship in Croatia: How to Support Women Entrepreneurship)

Autori
Ćorić, Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Žene i vođenje

Urednik/ci
Dubljević, Maja ; Galeković, Sanja ; Obradović-Dragišić, Gordana (ur.)

Izdavač
CESI (Centar za edukaciju, savjetovanje i istraživanje)

Grad
Zagreb

Godina
2004

Raspon stranica
41-47

ISBN
953-97762-9-5

Ključne riječi
žensko poduzetništvo, spolna nejednakost, stakleni strop
(women entrepreneurship, gender inequality, glass ceiling,)

Sažetak
Za potrebe ovog rada, žensko poduzetništvo ćemo definirati kao “poduzetništvo koje se odvija u poduzećima - gospodarskim subjektima, koja su minimalno u 51-postotnom iznosu u vlasništvu žene, koja istovremeno kontrolira i vodi to poduzeće”. U ovome se radu nismo bavili problematikom univerzalnosti poduzetništva, izostankom rodnog predznaka u poduzetništvu i sličnim ogradama s kojima se inače susrećemo prilikom promoviranja ovog koncepta. Iako u promociji ženskog poduzetištva kronično nedostaje statistike, brojeva i konkretnih pokazatelja koji se mogu pretočiti u čvrste argumente, situacija se znatno poboljšava, što postaje bolji pokazatelj koliko je društvo zakinuto izostankom većeg sudjelovanja žena u poduzetničkim pothvatima. Percepcija opće kulturne i društvene podrške poduzetništvu ima velik utjecaj, iako nešto manji od pozitivne osobne situacije. Čini se da žene u bogatim zemljama ulaze u poduzetništvo kao rezultat svoga izbora, dok žene iz siromašnih zemalja preferiraju zaposlenje u odnosu na vlastito poduzeće. No, najvažnije je da se kretanjem zemalja prema višem životnom standardu mijenja i uloga žena: tako one od promatračica postaju aktivne sudionice u gospodarskoj areni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
UDK 316.46-055.2(035)



POVEZANOST RADA


Citiraj ovu publikaciju

Ćorić, Gordana
O ženskom poduzetništvu u Hrvatskoj: kako podržati žensko poduzetništvo // Žene i vođenje / Dubljević, Maja ; Galeković, Sanja ; Obradović-Dragišić, Gordana (ur.) (ur.).
Zagreb: CESI (Centar za edukaciju, savjetovanje i istraživanje), 2004. str. 41-47
Ćorić, G. (2004) O ženskom poduzetništvu u Hrvatskoj: kako podržati žensko poduzetništvo. U: Dubljević, M., Galeković, S. & Obradović-Dragišić, G. (ur.) Žene i vođenje. Zagreb, CESI (Centar za edukaciju, savjetovanje i istraživanje), str. 41-47.
@inbook{inbook, author = {\'{C}ori\'{c}, G.}, year = {2004}, pages = {41-47}, keywords = {women entrepreneurship, gender inequality, glass ceiling,}, isbn = {953-97762-9-5}, title = {About Women Entrepreneurship in Croatia: How to Support Women Entrepreneurship}, keyword = {women entrepreneurship, gender inequality, glass ceiling,}, publisher = {CESI (Centar za edukaciju, savjetovanje i istra\v{z}ivanje)}, publisherplace = {Zagreb} }