Prijedlog vizualnog identiteta studija Multimedija, oblikovanje i primjena (CROSBI ID 364348)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Lach, Ana Marija
Tomiša, Mario
hrvatski
Prijedlog vizualnog identiteta studija Multimedija, oblikovanje i primjena
Ideja završnog rada na temu „Prijedlog vizualnog identiteta studija Multimedija, oblikovanje i primjena“ jest pokazati potencijal koji studij nosi u sebi – potencijal za stvaranje imena i brenda, potencijal za reklamu i potencijal za oblikovanje pozitivnog javnog mnijenja. Multimedija je širok pojam i ta je činjenica olakšavajuća jer nudi širok spektar smjerova preko kojih se može utjecati na određene ciljne skupine. U radu je pokazan samo dio svega toga, samo jedan smjer kojim se odlučilo krenuti. Osim teoretskog dijela u kojem se obrađuje tematika vizualnog identiteta, njegova uloga na današnjem tržištu i ciljevi koji se žele postići, pokazan je kreativni proces pomoću kojeg se stvorio konkretni prijedlog vizualnog identiteta studija Multimedija, oblikovanje i primjena. Kreativni proces obuhvaća izradu mentalnih mapa, skiciranje i, kao posljednji korak, upotrebu digitalne tehnologije kojom su stvorene glavne odrednice vizualnog identiteta. Dizajniran je logotip, zajedno sa znakom, te su pokazani neki prijedlozi upotrebe, ali i restrikcije koje dizajnirani elementi sadrže. Izmišljen je slogan, odabrani su paleta boja te službena serifna i sanserifna pisma, napravljeni su predlošci za službenu komunikaciju i uredski materijal, a na kraju je pokazan marketinški potencijal predloženih elemenata.
vizualni identitet ; grafički dizajn ; mentalne mape
nije evidentirano
engleski
Visual identity proposal for Multimedia study
nije evidentirano
visual identity ; graphic design ; mind map
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
02.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište u Varaždinu
Varaždin