Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učiteljevo poimanje i poticanje kreativnosti u primarnom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 364343)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Jukić, Tonća Učiteljevo poimanje i poticanje kreativnosti u primarnom odgoju i obrazovanju / Sekulić-Majurec, Ankica (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Jukić, Tonća

Sekulić-Majurec, Ankica

hrvatski

Učiteljevo poimanje i poticanje kreativnosti u primarnom odgoju i obrazovanju

Osnovna je namjera rada bila utvrditi kako se kreativnost poima u primarnom odgoju i obrazovanju i na koji se način njezino poimanje odražava u pedagoškoj praksi. Provedeno je empirijsko istraživanje kojim je utvrđeno da se s obzirom na različita poimanja kreativnosti učitelji razlikuju u vrsti pedagoških postupaka koje ostvaruju, ali da se ipak ne ponašaju potpuno u skladu sa svojim implicitnim teorijama kreativnosti. Kao mogućnost dosljednog povezivanja implicitnih teorija i pedagoške prakse u radu je predloženo uključivanje učitelja u akcijska istraživanja. S ciljem sustavnog poticanja kreativnosti djece s različitim stilovima kreativnosti predložena je češća organizacija problemske nastave primjenom prilagođenog Deweyjeva nastavnog modela, operacionaliziranog s motrišta stilova kreativnosti i adaptacijsko-inovacije teorije kreativnosti.

kreativnost; učitelj; primarni odgoj i obrazovanje; implicitne teorije

nije evidentirano

engleski

Teacher's Comprehenson and Encouragement of Creativity in Primary Education

nije evidentirano

creativity; teacher; primary education; implicit theories

nije evidentirano

Podaci o izdanju

255

16.05.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija