Učiteljevo poimanje i poticanje kreativnosti u primarnom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 364343)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Jukić, Tonća
Sekulić-Majurec, Ankica
hrvatski
Učiteljevo poimanje i poticanje kreativnosti u primarnom odgoju i obrazovanju
Osnovna je namjera rada bila utvrditi kako se kreativnost poima u primarnom odgoju i obrazovanju i na koji se način njezino poimanje odražava u pedagoškoj praksi. Provedeno je empirijsko istraživanje kojim je utvrđeno da se s obzirom na različita poimanja kreativnosti učitelji razlikuju u vrsti pedagoških postupaka koje ostvaruju, ali da se ipak ne ponašaju potpuno u skladu sa svojim implicitnim teorijama kreativnosti. Kao mogućnost dosljednog povezivanja implicitnih teorija i pedagoške prakse u radu je predloženo uključivanje učitelja u akcijska istraživanja. S ciljem sustavnog poticanja kreativnosti djece s različitim stilovima kreativnosti predložena je češća organizacija problemske nastave primjenom prilagođenog Deweyjeva nastavnog modela, operacionaliziranog s motrišta stilova kreativnosti i adaptacijsko-inovacije teorije kreativnosti.
kreativnost; učitelj; primarni odgoj i obrazovanje; implicitne teorije
nije evidentirano
engleski
Teacher's Comprehenson and Encouragement of Creativity in Primary Education
nije evidentirano
creativity; teacher; primary education; implicit theories
nije evidentirano
Podaci o izdanju
255
16.05.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb