Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj kvalitete multimedijskog nastavnog materijala na usvojenost znanja (CROSBI ID 364336)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Gligora Marković, Maja Utjecaj kvalitete multimedijskog nastavnog materijala na usvojenost znanja / Kliček, Božidar (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2011

Podaci o odgovornosti

Gligora Marković, Maja

Kliček, Božidar

hrvatski

Utjecaj kvalitete multimedijskog nastavnog materijala na usvojenost znanja

Teorijsko i empirijsko istraživanje provedeno u ovom radu imalo je za cilj utvrditi utječe li kvaliteta multimedijskog nastavnog materijala na usvojenost znanja. Pokušalo se pronaći odgovarajuće pristupe razvoju takvih materijala koji uključuju korake za osiguranje kvalitete i instrumente kojima bi se objektivno mogla izmjeriti kvaliteta. Vrednovani su sljedeći pokazatelji kvalitete multimedijskog nastavnog materijala: kvaliteta sadržaja, uravnoteženost ciljeva učenja, povratne informacije i prilagođenost, motivacija, oblikovanje (dizajn) prezentacije, interaktivnost, ponovljeno korištenje, pristupačnost i pridržavanje međunarodnih standarda i specifikacija. Istraživanje je provedeno na uzorku studenata prve godine Stručnog studija informatike Veleučilišta u Rijeci. U empirijskom dijelu istraživanja nije utvrđena statistički značajna razlika između skupina preferiranog stila učenja (VARK) i usvojenosti znanja. Studenti koji imaju različit preferirani stil učenja postigli su sličnu razinu usvojenosti znanja nakon korištenja svih multimedijskih nastavnih materijala. Utvrđeno je postojanje statistički značajne razlike prilikom uspoređivanja usvojenosti znanja nakon korištenja kvalitativno različitih multimedijskih nastavnih materijala koji obrađuju istu temu. Može se zaključiti da je korištenjem kvalitetnijeg multimedijskog nastavnog materijala ostvarena bolja usvojenost znanja nego korištenjem manje kvalitetnog multimedijskog nastavnog materijala. Pozitivne promjene u ocjeni o kvaliteti sadržaja u multimedijskom nastavnom materijalu dovode do pozitivnih promjena u ocjenama o usvojenosti znanja. Dakle i kvaliteta sadržaja ima pozitivan učinak na usvojenost znanja. Opisano istraživanje i njegovi rezultati pomoći će stručnjacima i znanstvenicima koji se bave istraživanjima o uporabi multimedijske tehnologije u obrazovanju kod donošenja odluka o izboru multimedijskog nastavnog materijal kao i poticaj na izgradnju što kvalitetnijih multimedijskih nastavnih materijala.

Kvaliteta multimedijskog nastavnog materijala; Mjerenje kvalitete multimedijskog nastavnog materijala; Multimedijski nastavni materijal; Pokazatelji kvalitete multimedijskog nastavnog materijala

nije evidentirano

engleski

Influence of the multimedia learning material quality on acquired knowledge

nije evidentirano

Indicators of the quality of multimedia learning material; Measuring the quality of multimedia learning material; Multimedia learning material; Quality of multimedia learning material

nije evidentirano

Podaci o izdanju

144

16.05.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti