Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Profesionalno usavršavanje i razvoj odgajatelja (CROSBI ID 43414)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Šagud, Mirjana Profesionalno usavršavanje i razvoj odgajatelja // Nove paradigme ranog odgoja / Maleš, Dubravka (ur.). Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 267-291

Podaci o odgovornosti

Šagud, Mirjana

hrvatski

Profesionalno usavršavanje i razvoj odgajatelja

Obrazovanje i profesionalni razvoj učitelja ili odgajatelja trebalo bi biti jedno od ključnih pitanja u svakoj zemlji jer taj čimbenik izravno utječe na implementaciju i provedbu reformskih zahvata na području odgoja i obrazovanja. Smatramo da treba uložiti sustavne napore koji bi bili usmjereni na inicijalno obrazovanje profesionalaca (praktičara), koji participiraju u neposrednom odgojno- obrazovnom radu (učitelji, odgajatelji, profesori), te na njihovo kasnije cjeloživotno usavršavanje i napredovanje kojim se razvijaju i usavršavaju profesionalne vještine za bolje prepoznavanje i dekodiranje prakse. Napredovanje kroz refleksivnu praksu je, po našem mišljenju, jedan od učinkovitih načina stručnog napredovanja, vrlo različit od konvencionalnih načina cjeloživotnog obrazovanja. Model stručnog usavršavanja odgajatelja posredstvom refleksivne prakse stvara pretpostavke za samoučenje i samonapredovanje u kojemu se teorijska znanja prenose na vrlo složenu razinu situacijskoga i kontekstualnog područja.

obrazovanje odgajatelja, profesionalni razvoj odgajatelja, refleksivna praksa, cjeloživotno učenje

nije evidentirano

engleski

Profesional Training and Development of Pre-School Teachers

nije evidentirano

lifelong learning, teachers' professional training, reflexive practice, reflexive practitioner, teachers' initial education, action research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

267-291.

objavljeno

Podaci o knjizi

Nove paradigme ranog odgoja

Maleš, Dubravka

Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

2011.

978-953-175-394-4

Povezanost rada

Pedagogija