Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 514416

Novi pristup istraživanju kulture vrtića


Vujičić, Lidija
Novi pristup istraživanju kulture vrtića // Nove paradigme ranog odgoja / Maleš, Dubravka (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za pedagogiju, 2011. str. 209-236


CROSBI ID: 514416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi pristup istraživanju kulture vrtića
(New Approach to Exploration of Kindergarten Culture)

Autori
Vujičić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Nove paradigme ranog odgoja

Urednik/ci
Maleš, Dubravka

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za pedagogiju

Grad
Zagreb

Godina
2011

Raspon stranica
209-236

ISBN
978-953-175-394-4

Ključne riječi
istraživanje, kultura odgojno-obrazovne ustanove, kultura vrtića, poticajno razvojno-primjereno okruženje, profesionalni razvoj
(research, culture of an educational institution, kindergarten culture, motivating developmental and appropriate surrounding, professional development)

Sažetak
U središtu našeg promišljanja je kultura odgojno-obrazovne ustanove, tj. kultura vrtića koju određujemo kao izraz zajedničkih, temeljnih postavki, uvjerenja – odgajatelja, stručnih suradnika, administrativnog i pomoćnog osoblja, roditelja, ravnatelja – karakterističnih za djelovanje odgojno-obrazovne ustanove. Ona se prepoznaje po međusobnim odnosima ljudi, njihovu zajedničkom radu, upravljanju ustanovom, organizacijskom i fizičkom okruženju te stupnju usmjerenosti na učenje i istraživanje. Upravo ta usmjerenost na učenje i istraživanje, na stalno usklađivanje s promjenljivim zahtjevima koji se u njoj otkrivaju, vode prvome koraku – razumijevanju kulture svoga vrtića. Razumijevanje znači usmjerenost na istraživanje i učenje odgajatelja i svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa u vrtiću, na izgrađivanje profesionalnog odnosa u poticajno razvojno-primjerenom okruženju institucija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Zastupamo tezu da se kvalitetne promjene u odgoju i obrazovanju mogu dogoditi promjenom ustroja i ozračja u odgojno-obrazovnoj ustanovi, što nazivamo promjenom kulture vrtića.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Dubravka Maleš, MZOS)

Ustanove
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Lidija Vujičić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Vujičić, Lidija
Novi pristup istraživanju kulture vrtića // Nove paradigme ranog odgoja / Maleš, Dubravka (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za pedagogiju, 2011. str. 209-236
Vujičić, L. (2011) Novi pristup istraživanju kulture vrtića. U: Maleš, D. (ur.) Nove paradigme ranog odgoja. Zagreb, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za pedagogiju, str. 209-236.
@inbook{inbook, author = {Vuji\v{c}i\'{c}, L.}, editor = {Male\v{s}, D.}, year = {2011}, pages = {209-236}, keywords = {research, culture of an educational institution, kindergarten culture, motivating developmental and appropriate surrounding, professional development}, isbn = {978-953-175-394-4}, title = {New Approach to Exploration of Kindergarten Culture}, keyword = {research, culture of an educational institution, kindergarten culture, motivating developmental and appropriate surrounding, professional development}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu, Zavod za pedagogiju}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font